boltzmann Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hei. Fikk en slags influensa i begynnelsen av februar. Dengang var symptomene litt merkelige, da det eneste som skjedde var at jeg ble helt forferdelig sliten, type sov 18-20 timer i døgnet. Ingen feber, men litt grums i luftveiene uten at akkurat det var veldig plagsomt. Etter en uke var jeg tilbake på jobb, men har likevel ikke vært meg selv etter dette. I dagliglivet fungerer jeg helt fint, med bra energinivå og er stort sett oppegående. Men med en gang jeg prøver å trene blir det fullstendig stopp. Å gå en rolig tur går fint, men dersom jeg f.eks. løfter noe tungt blir jeg sliten i mange timer/dager etterpå. I perioden har jeg hatt en treningsøkt, og da ble jeg sengeliggende i over en uke etterpå. Alle blodprøver er helt fine og har vært til øre-nese-hals-spesialist for utredning mot bihulebetennelse. Er dette normalt, og kan en virusinfeksjon utarte seg sånn? Hvor lang tid kan det ta før jeg blir bra igjen? For meg er dette ganske frustrerende, siden jeg tidligere levde et aktivt liv med mye trening (og konkurranser), men er nå helt passiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/411462-forkj%C3%B8lt-i-tre-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Den Tuesday, May 03, 2016 at 13.38, boltzmann skrev: Hei. Fikk en slags influensa i begynnelsen av februar. Dengang var symptomene litt merkelige, da det eneste som skjedde var at jeg ble helt forferdelig sliten, type sov 18-20 timer i døgnet. Ingen feber, men litt grums i luftveiene uten at akkurat det var veldig plagsomt. Etter en uke var jeg tilbake på jobb, men har likevel ikke vært meg selv etter dette. I dagliglivet fungerer jeg helt fint, med bra energinivå og er stort sett oppegående. Men med en gang jeg prøver å trene blir det fullstendig stopp. Å gå en rolig tur går fint, men dersom jeg f.eks. løfter noe tungt blir jeg sliten i mange timer/dager etterpå. I perioden har jeg hatt en treningsøkt, og da ble jeg sengeliggende i over en uke etterpå. Alle blodprøver er helt fine og har vært til øre-nese-hals-spesialist for utredning mot bihulebetennelse. Er dette normalt, og kan en virusinfeksjon utarte seg sånn? Hvor lang tid kan det ta før jeg blir bra igjen? For meg er dette ganske frustrerende, siden jeg tidligere levde et aktivt liv med mye trening (og konkurranser), men er nå helt passiv. Kan du ha hatt kyssesyken? ME? Anonymkode: 6fbb0...239 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/411462-forkj%C3%B8lt-i-tre-mnd/#findComment-3697543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.