Hypokondergutten Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 som noen her vet har jeg slitt med kreftangst pga mange diffuse symptomer. Alt startet for 3 mnd siden å har ikke blitt verre i noen grad egentlig, har jeg egentlig noe å være redd for nå? Utenom det faktum at jeg selvfølgelig kan få kreft, blir drept osv haha 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 Nei, nå er det lite som kan skje bortsette fra troll som overfaller deg, vel. Anonymkode: 7e4b8...362 0 Siter
Hypokondergutten Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Skrevet 5. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, nå er det lite som kan skje bortsette fra troll som overfaller deg, vel. Anonymkode: 7e4b8...362 Hahah troll faktisk, nei jeg tenker det samme, begynne å gi litt ner faen er vell rette veien å gå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 Skrevet 5. mai 2016 9 minutes ago, Hypokondergutten said: Hahah troll faktisk, nei jeg tenker det samme, begynne å gi litt ner faen er vell rette veien å gå En får værra som en er, når’n itte vart som en sku. Anonymkode: 7e4b8...362 1 Siter
Trine Skrevet 6. mai 2016 Skrevet 6. mai 2016 8 timer siden, Hypokondergutten skrev: Alt startet for 3 mnd siden å har ikke blitt verre i noen grad egentlig, har jeg egentlig noe å være redd for nå? Har du noen gang hatt noe å være redd for? Du har ikke hatt noen særlig god grunn for å tro at du har kreft ihvertfall 0 Siter
Hypokondergutten Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Skrevet 6. mai 2016 6 timer siden, Trine skrev: Har du noen gang hatt noe å være redd for? Du har ikke hatt noen særlig god grunn for å tro at du har kreft ihvertfall Ifølge hjernen min så har jeg jo hatt det haha. Det som har vært det store problemet 0 Siter
Trine Skrevet 6. mai 2016 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, Hypokondergutten skrev: Ifølge hjernen min så har jeg jo hatt det haha. Det som har vært det store problemet Ja, men hjernen din bare tuller med deg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 Skrevet 6. mai 2016 9 minutter siden, Trine skrev: Ja, men hjernen din bare tuller med deg Mange som 'tuller' i denne tråden. Anonymkode: 8f1e6...551 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.