Gjest (Anonymous) Skrevet 10. januar 2002 Skrevet 10. januar 2002 Jeg lurer på hvor tidlig etter en fødsel det er mulig å få mensen tilbake hvis en ikke ammer (av med. årsaker) i det hele tatt? Jeg fødte et barn for 5 1/2 uke siden som jeg ikke har kunnet amme. Jeg pumpet meg første uken, men etter det har han fått tillegg. Nå lurer jeg på om mensen er på tur da jeg har fått rosafarget utflod. (er ferdig med renselsen) Er det mulig å få mensen tilbake så tidlig? 0 Siter
Gjest Ekstra fertil Skrevet 11. januar 2002 Skrevet 11. januar 2002 Ja, du kan få mensen tilbake så tidlig. Jeg hadde renselse i 6 uker. Hadde et opphold på 2 uker, før jeg fikk igjen mensen . 8 uker etter fødselen Og jeg fullammet. Følte meg litt lurt. Hadde sett fram til minst 6 mnd. uten mens. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 12. januar 2002 Skrevet 12. januar 2002 Det kan ha sammenhang med dine hormoner. Hvis du ikke har feber eller smerter, kan du se det an. Det vil da sikkert rette seg når mensen kommer tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.