Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Frk.Fjellheim95

Hei.

Dette er mitt første innlegg her inne, og lurer på om det kanskje er noen sjeler der ute som kan gi meg noen svar.

Jeg har hatt soppinfeksjon i noen dager nå og er på dag 3 av kuren, mensen min har ikke kommet enda og lurer på om noen vet om mensen kan bli utsatt ved en soppinfeksjon? Jeg og samboeren min har hatt det litt vanskelig med samleie det siste året og har hatt samleie kun to ganger siden januar (hatt samleie to ganger denne mnd), så tviler veldig sterkt på at jeg er gravid. Så jeg sitter her like forvirret og blank etter å ha søkt litt på nettet for å finne ut av noe.. :huh:

Takk for svar på forhånd!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411565-soppinfeksjon-og-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Frk.Fjellheim95 skrev:

Hei.

Dette er mitt første innlegg her inne, og lurer på om det kanskje er noen sjeler der ute som kan gi meg noen svar.

Jeg har hatt soppinfeksjon i noen dager nå og er på dag 3 av kuren, mensen min har ikke kommet enda og lurer på om noen vet om mensen kan bli utsatt ved en soppinfeksjon? Jeg og samboeren min har hatt det litt vanskelig med samleie det siste året og har hatt samleie kun to ganger siden januar (hatt samleie to ganger denne mnd), så tviler veldig sterkt på at jeg er gravid. Så jeg sitter her like forvirret og blank etter å ha søkt litt på nettet for å finne ut av noe.. :huh:

Takk for svar på forhånd!:)

Det er det umulig for oss å svare på, du må ta en test. :) 

Frk.Fjellheim95
10 timer siden, Lillemus skrev:

Aner ikke, dessverre. Står det ikke noe på pakningsvedlegget?

Nei, stod ingenting der om utsatt mensen osv. Tok en test når jeg stod opp i stad og den viste negativ.. Så jeg sitter her som sagt veldig blank og frustrert.. :wacko:

Annonse

Frk.Fjellheim95
8 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Menstruasjonen blir ikke påvirket av sopp og soppbehandling. Ta en graviditetstest for å få det avklart. Hvis du har hatt to samleier siste måned uten å bruke prevensjon, kan du være gravid. Vennlig hilsen Mette

Hei :)

Takk for svar! Jeg tok en test i stad når jeg stod opp og den viste negativ, så er ingen spire der. Så sitter her veldig blank:blink:

Frk.Fjellheim95
Den 9. mai 2016 at 21.01, Lillemus skrev:

Aner ikke, dessverre. Står det ikke noe på pakningsvedlegget?

Tok en test, men den viste negativt. I natt fikk jeg mensen, så var nok bare forskjøvet/forsinket pga soppinfeksjonen. Men da vet jeg at det kan utsette mensen i hvert fall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...