Gå til innhold

Gleder du deg til helgen?

Gleder du deg til helgen?  

18 stemmer

1. 1. Gleder du deg til helgen?

• JA
      6
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og et par rolige og late fridager?

Anonymkode: b1d6b...32c

Bokormen123
Skrevet

Ja, helg er alltid deilig og avslappende :-)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ser frem til mandag.

Anonymkode: 87fc0...d4f

Madelenemie
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og et par rolige og late fridager?

Jeg ser frem til mer fri,

sånn at jeg kan få mer tid til å fikse ting.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres rart ut å være i full vigør når en er trygdet. 

Finnes ingen mellomting altså... Djeez! Også folk som ikke jobber merker jo at uken endrer seg. Unntatt kanskje dem som er alvorlig syke og sengeliggende på institusjon. Personer i de uføretrygdedes nærhet vil jo ofte ha helgefri og folk flests innstilling og mentalitet endres i løpet av uka

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, morsan said:

Finnes ingen mellomting altså... Djeez! Også folk som ikke jobber merker jo at uken endrer seg. Unntatt kanskje dem som er alvorlig syke og sengeliggende på institusjon. Personer i de uføretrygdedes nærhet vil jo ofte ha helgefri og folk flests innstilling og mentalitet endres i løpet av uka

Det høres ut som du har et fullverdig liv.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du har et fullverdig liv.

Jeg har et fullkornsliv. 

Skrevet
16 minutes ago, morsan said:

Jeg har et fullkornsliv. 

Fulltid?:)

AnonymBruker
Skrevet
19 minutes ago, morsan said:

Jeg har et fullkornsliv. 

Dette er ingen spøk!

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, morsan skrev:

Ikke alle som har noe kontakt med andre, vel. Ikke alle har fullverdige liv.

Skrevet
20 minutter siden, tonie skrev:

Fulltid?:)

Vurderer loff i helga. For variasjonens skyld. ;) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som har noe kontakt med andre, vel. Ikke alle har fullverdige liv.

Alle har kontakt med andre på en eller annen måte, om det så bare er ekspeditøren på butikken. Som er stengt på søndag. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, morsan skrev:

Alle har kontakt med andre på en eller annen måte, om det så bare er ekspeditøren på butikken. Som er stengt på søndag. 

Gjør ikke søndagen noe morsommere det vel. Snarer tvert i mot.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke søndagen noe morsommere det vel. Snarer tvert i mot.

Vel, kommer an på innstilling og ønsker. Jeg merker en helt annen ro over nabolaget på søndager enn på lørdager, da folk haster hit og dit og har flere ærender. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, morsan skrev:

Vel, kommer an på innstilling og ønsker. Jeg merker en helt annen ro over nabolaget på søndager enn på lørdager, da folk haster hit og dit og har flere ærender. 

Er stort sett aldri ute på dagtid, så merker ingen forskjell.

påskelilje
Skrevet

Ja, nå begynner jeg faktisk å glede meg. Har grugledet meg, og stressgruet meg og grustresset meg lenge, fordi vi skal ha konfirmasjon, men dagen i dag har stort sett gått greit, og nå har jeg store ambisjoner om å bli ferdig med sang og tale i kveld, slik at det ikke blir særlig stress i morgen før vi skal dekke og pynte (i morgen kveld).

Er det noen som har noen morsomme fellessanger - sånne tullesanger, forresten? Jeg dikter en sang om konfirmanten, og så skal vi ha en velkomstsang, og det holde forsåvidt det, men vi er en sangglad familie, og det pleier å være en del fellessanger. Så hvis dere har en morsom sang eller link til sånne sanger, tar jeg ærbødigst i mot tips :-)

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, morsan said:

Det er åpent på kiosker, bensinstasjoner og brustadbuer.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er åpent på kiosker, bensinstasjoner og brustadbuer.

Men de ligger sikkert så langt hjemmefra at den som ikke har et fullverdig liv, dvs ikke har bil, ikke kommer seg dit. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, morsan said:

Men de ligger sikkert så langt hjemmefra at den som ikke har et fullverdig liv, dvs ikke har bil, ikke kommer seg dit. 

Da har du fullverdig liv da.

Vi sier det sånn.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du fullverdig liv da.

Vi sier det sånn.

Hurra!!!! :):):) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...