Gå til innhold

Stinker illuminati lang vei...

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har skrevet en bok og fått den utgitt. Jeg skal love deg at astralplanet hadde niks og nada med den å gjøre.

Nei de fleste vet vel ikke om det selv. Før var det bare de inviede som hadde esoterisk/okkult visdom. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den 31.5.2016 at 22.55, AnonymBruker skrev:

magic-250x175.jpg

Anonymkode: 6b047...0b2

Kanskje du heller burde slå opp i ordboken på nett. Om magi virker eller ikke, er sannsynligvis ikke et poeng for den som har skrevet definisjonen. For magi er i følge ordboken "en trolldomshandling", altså okkult handling. "Svart magi" er trolldomshandlinger utført i det skjulte for å skade; i følge nynorskversjonen også å drepe. Noen kan kanskje le av sånt, men intensjonen er faktisk spredning av den største ondskap. Sånt sett kan det være at okkultistene kan påvirke noen til å utføre de onde handlingene selv om magien ikke virker direkte. Altså ingenting å fnyse av.

Anonymkode: 4a3bc...7bd

AnonymBruker
Den 31.5.2016 at 16.59, AnonymBruker skrev:

Feil. Dette er det motsatte av et religiøst standpunkt.

Det finnes ikke fnugg av bevis for at demoner finnes.

Anonymkode: da217...5e9

Det var deg som påstod at demoner ikke finnes. Da har du også bevisbyrden.

Vi skriver 2016 må, det er på tide å legge av seg gammel overtro.

Anonymkode: da217...5e9

Takk for "omtanken". Jeg kan forsikre deg om at jeg trives utmerket godt med mitt livssyn og kommer aldri til å endre det. :) Hvis jeg kan irritere noen "bedrevitere" og folk som har gjort "vitenskap" til sin religion, så gjør jeg det gjerne. :lol:

Annonse

Gjest Gargamel
Den 31.5.2016 at 17.42, stjernestøv skrev:

Nei de fleste vet vel ikke om det selv. Før var det bare de inviede som hadde esoterisk/okkult visdom. 

Jeg er helt overbevist om at illuminati finnes og at de driver med skjult virksomhet. Det betyr i praksis at det finnes gutteklubber/losjer som kaller seg illuminati og som driver med rare ritualer, på samme måte som noen kaller seg tempelriddere og frimurere. De tillegger seg selv stor betydning og hevder de har røtter tilbake til hhv korsfarere og det gamle Egypt.

Jeg tillegger dem nesten ingen betydning i det hele tatt. Hvis Snoop Dogg (eller mer sannsynlig videoskaperen) er med i en losje og plasserer gamle symboler i videoen sin, så betyr det ingen verdens ting. Det virker usannsynlig, men ikke helt umulig. Det er overraskende mange som driver med sånt.

Det er nok mange "ordninger" mellom ulike parter, i politikken og/eller næringslivet, som ikke ser dagens lys. Det kalles korrupsjon. Det kan hende det har gått så langt som at det har ligget som en stor pådriver bak f.eks. USAs engasjement i Afghanistan. Men at det finnes skjulte "organisasjoner" som står bak ting som WW2 og Ebola, har jeg ingen tro på. Men som regel har konspirasjonsteorier en viss mengde sannhet i seg.

18 timer siden, Blomsterfluen skrev:

I en av toystory filmene hang det en skjult beskjed på veggen på et ark i filmen som det stod: "ask for illuminati".

I denne nedtrappingsrunden gikk det fort nedover med deg virker det som. Det du skriver tyder på at du grubler på mye vanskelig og psykt, og det virker ikke som du har det noe bedre, tvert i mot. Hvordan går det med vekten? Ønske om vektnedgang har jo vært et av to hovedargument for å ikke stå på doseringen behandleren din anbefaler. Går du ned nå?

AnonymBruker
8 minutter siden, Kayia skrev:

I denne nedtrappingsrunden gikk det fort nedover med deg virker det som. Det du skriver tyder på at du grubler på mye vanskelig og psykt, og det virker ikke som du har det noe bedre, tvert i mot. Hvordan går det med vekten? Ønske om vektnedgang har jo vært et av to hovedargument for å ikke stå på doseringen behandleren din anbefaler. Går du ned nå?

? Blander du sammen to brukere?

Anonymkode: 2ec17...233

Annonse

21 minutter siden, Kayia skrev:

Ja, her lurer jeg på om du blander sammen Blomsterfluen og Stjernstøv. Holdt på å skrive blomsterstøv her nå selv. Fort gjort ;).

stjernestøv
1 time siden, Kayia skrev:

Hvis det var til meg da. Jeg har gått ned to kilo, og jeg har det bra nå. Litt åndelig er jeg jo alltid. 

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var deg som påstod at demoner ikke finnes. Da har du også bevisbyrden.

Beklager, men det er ikke slik det fungerer. Det er den som hevder noe eksisterer som har bevisbyrden. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for "omtanken". Jeg kan forsikre deg om at jeg trives utmerket godt med mitt livssyn og kommer aldri til å endre det. :) Hvis jeg kan irritere noen "bedrevitere" og folk som har gjort "vitenskap" til sin religion, så gjør jeg det gjerne. :lol:

All moderne vitenskap er basert på å formulere hypoteser og teste dem ved forsøk. Dette er det stikk motsatte av religion som baserer seg på eldgamle dogmer som man tror blindt på.

Anonymkode: fddcb...80b

Blomsterfluen
4 timer siden, Kayia skrev:

Ja jeg går masse ned. Jeg vegde 110 kg i november/desember og nå veger jeg 91 kg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...