Gå til innhold

blitt klumsete å klønete, verre enn en gammel dame med ms.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg er blitt så klønete og klossete i de siste månedene. Jeg dunker borti glass så det søles over elektronikk, jeg skriver masse feil og hopper over bokstaver så jeg må bruke tid på å rette opp ofte, og jeg slår meg smettefullt veldig ofte i beina mine ved å gå på veggkanten når jeg egentlig skal ut døren. Jeg har det med å veivte allt av ting jeg ikke ønsker å ødelegge, ned på bakken eller veggimellom, når jeg wkal snu meg eller reise meg fra sofaen. Er jeg for tidlig blitt gammel? Jeg er 30 år nå. Bare jeg får et lite dunk i leggen, så får jeg utrolige smerter av det i leggen.

Fortsetter under...

Blomsterfluen
12 minutter siden, Trine skrev:

Klumsethet har vel ikke noe med demens eller ME å gjøre? Er vel mer sannsynlig at det har noe med at du sluttet på medisiner å gjøre. Du har ikke typiske symptomer på hverken ME eller

Ok. I det wiste har jeg dultet borti vannglass og sølt over de elektriske aparatene mine som ikke tåler vann, og slått meg på leggen så jeg har fått meg svært blåmerke med klump inni, da jeg kræsjet i bordet når jeg skulle reise meg.

12 minutter siden, Trine skrev:

57 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. I det wiste har jeg dultet borti vannglass og sølt over de elektriske aparatene mine som ikke tåler vann, og slått meg på leggen så jeg har fått meg svært blåmerke med klump inni, da jeg kræsjet i bordet når jeg skulle reise meg.

Det er slike ting som skjer meg hele tiden. Jeg prøver å passer på å holde ting som ikke tåler vann langt unna vannglasset. Så prøver jeg bare å akseptere at jeg ødelegger både ting og meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...