Gå til innhold

Erfaringer med snorkeskinne?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har lenge vært å lest inne på forumet, og skriver nå min første post. Kort fortalt så mistenker jeg at jeg sliter av såkalt søvnapne. Jeg har lest endel om emnet og tror at dette stemmer overens med mine plager.

Det jeg lurer på er om noen her inne har erfaring med snorkeskinne/bittskinne? Holder det å kjøpe en enkel bittskinne på apoteket for 279,- eller bør man oppsøke en tannlege å få det tilpasset? 

Har funnet noen tannleger som tilbyr dette, f.eks disse men det sier meg ingenting om hva det faktisk koster. Mistenker at prisen er vesentlig mye høyere, men spørsmålet er jo da om det faktisk er verdt å betale mer? Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412066-erfaringer-med-snorkeskinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...