Gå til innhold

Kul som ikke går vekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei
Jeg var uheldig og slo haka ganske kraftig for fire uker siden. Blåmerket var borte etter to uker, men jeg har fremdeles en kul på haka.
Vil denne forsvinne etter hvert? Eventuelt hvor lang tid kan det ta? Dersom den ikke forsvinner, hva gjør jeg da?
Den gjør ikke vondt, er på størrelse med en ert og er hard.

Anonymkode: 9876d...241

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412067-kul-som-ikke-g%C3%A5r-vekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei
Jeg var uheldig og slo haka ganske kraftig for fire uker siden. Blåmerket var borte etter to uker, men jeg har fremdeles en kul på haka.
Vil denne forsvinne etter hvert? Eventuelt hvor lang tid kan det ta? Dersom den ikke forsvinner, hva gjør jeg da?
Den gjør ikke vondt, er på størrelse med en ert og er hard.

Anonymkode: 9876d...241

Dersom den ikke er plagsom så trenger du vel ikke gjøre noe som helst med den. Jeg vet ikke om den blir borte av seg selv etterhvert. Jeg brakk nesa en gang og fikk en kul som aldri forsvinner. Den er også hard, men ikke fullt så stor som en ert. Jeg har ikke peiling, men tenker at om man har fått et brudd eller brist så blir det en kul av brusk akkurat der bruddet var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...