Beautiful_Creatures Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 http://www.tanjamadsen.no/ditt-arrogante-friluftsmenneske/ 1 Siter
Trine Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Hadde det enda vært så vel, bare ta en tur i skogen og alle problemer blir borte. Da hadde jo jeg vært så på plussiden at ingenting hadde klart å knekke meg. Da hadde jeg ikke flydd til psykiateren annen hver uke og desperat testet stadig nye medisiner, i et håp om å finne noe som kan gjøre hverdagen litt lettere. Men folk tror kanskje man tar medisiner fordi man syns det er så forbanna morsomt med bivirkninger 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Nå er det ikke alle som føler seg sikre på at de er psyke... Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke alle som føler seg sikre på at de er psyke... Anonymkode: b2fe5...741 Hva har det med saken å gjøre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Just now, Trine said: Hva har det med saken å gjøre? Innlegget var skrevet at noen som var sikre... Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Innlegget var skrevet at noen som var sikre... Anonymkode: b2fe5...741 Ja, men jeg forstår fortsatt ikke hva det har med saken å gjøre. Enten så har man det vondt/vanskelig eller så har man det ikke. Og hjelper medisiner så spiller det ingen rolle om man er sikker eller ikke, bare man får det litt bedre. Innlegget var jo om medisiner og at man ikke skulle være så skeptisk til det. Det handlet jo ikke om hvorvidt man var sikker eller ikke på at man er psyk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 2 minutes ago, Trine said: Ja, men jeg forstår fortsatt ikke hva det har med saken å gjøre. Enten så har man det vondt/vanskelig eller så har man det ikke. Og hjelper medisiner så spiller det ingen rolle om man er sikker eller ikke, bare man får det litt bedre. Innlegget var jo om medisiner og at man ikke skulle være så skeptisk til det. Det handlet jo ikke om hvorvidt man var sikker eller ikke på at man er psyk. Det var noen som var sikre på at de var psyke og hadde det vondt... Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var noen som var sikre på at de var psyke og hadde det vondt... Anonymkode: b2fe5...741 Ja. Men hva har det med medisiner? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 53 minutes ago, Trine said: Ja. Men hva har det med medisiner? Fint lite. Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint lite. Anonymkode: b2fe5...741 Så hvorfor skrev du det innlegget i denne tråden? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 Just now, Trine said: Så hvorfor skrev du det innlegget i denne tråden? Fordi de som kan skrive offentlige innlegg om hvor vanskelig det er å være psyk (eller fortelle det til folk de kjenner) sannsynligvis føler seg sikre på at de er psyke og har det vondt. Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi de som kan skrive offentlige innlegg om hvor vanskelig det er å være psyk (eller fortelle det til folk de kjenner) sannsynligvis føler seg sikre på at de er psyke og har det vondt. Anonymkode: b2fe5...741 Men innlegget handlet jo om å medisinere psykisk syke. Jeg forstår ikke sammenhengen i det du skriver og det innlegget handler om. Mener du at de som ikke er sikre på om de er psykisk syke ikke har rett på medisinsk hjelp? At de bare kan ta seg en tur i skogen, spise riktig og mosjoner, så blir de bra? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 3 hours ago, Trine said: Men innlegget handlet jo om å medisinere psykisk syke. Jeg forstår ikke sammenhengen i det du skriver og det innlegget handler om. Mener du at de som ikke er sikre på om de er psykisk syke ikke har rett på medisinsk hjelp? At de bare kan ta seg en tur i skogen, spise riktig og mosjoner, så blir de bra? Nei, men det virker som en fin ting å føle seg komfortabel med. Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det virker som en fin ting å føle seg komfortabel med. Anonymkode: b2fe5...741 Er det noen som er komfortabel med å være syk? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2016 Skrevet 13. juni 2016 59 minutes ago, Trine said: Er det noen som er komfortabel med å være syk? Mange avfinner seg med at de er syke. Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange avfinner seg med at de er syke. Anonymkode: b2fe5...741 Ok. Men uansett, jeg forstår ikke det første innlegget ditt og mistenker at du kun skrev det fordi du liker å få fram at du ikke tror du er syk. Endret 14. juni 2016 av Trine 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 3 hours ago, Trine said: Ok. Men uansett, jeg forstår ikke det første innlegget ditt og mistenker at du kun skrev det fordi du liker å få fram at du ikke tror du er syk. Det er jeg ambivalent til. Det er plagsomt. Eller bare later folk som de er sikre, blir ikke det i såfall en form for løgn? Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg ambivalent til. Det er plagsomt. Eller bare later folk som de er sikre, blir ikke det i såfall en form for løgn? Anonymkode: b2fe5...741 Jeg vet ikke om folk pleier å late som at de er sikre. Jeg ser ingen grunn til å late som at man har det værre enn man har. Men dersom noen gjør det så er det jo løgn. Men jeg forstår ikke at noen ikke er sikre på hvordan de har det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 Just now, Trine said: Jeg vet ikke om folk pleier å late som at de er sikre. Jeg ser ingen grunn til å late som at man har det værre enn man har. Men dersom noen gjør det så er det jo løgn. Men jeg forstår ikke at noen ikke er sikre på hvordan de har det. Dette er ting man ikke kan vite. Anonymkode: b2fe5...741 0 Siter
Trine Skrevet 14. juni 2016 Skrevet 14. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ting man ikke kan vite. Anonymkode: b2fe5...741 Hvorfor kan man ikke vite det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.