Gå til innhold

Jente jeg har hatt samleie med har fått soppinfeksjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, 

Jeg hadde samleie med en jente for tre dager siden, og i dag mottok jeg en melding om at hun mener hun har fått soppinnfeksjon av meg. Jeg kan ikke så mye om dette, men betyr det at jeg burde oppsøke lege? Og hvordan har det oppstått, vi brukte kondom, men er det noe jeg kunne gjort annerledes? Eller er det bare sånt som skjer av og til? Har dårlig samvittighet ovenfor jenta..

Håper dere kan svare, og på forhånd takk. 

G25

Anonymkode: 3eeec...448

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Jeg hadde samleie med en jente for tre dager siden, og i dag mottok jeg en melding om at hun mener hun har fått soppinnfeksjon av meg. Jeg kan ikke så mye om dette, men betyr det at jeg burde oppsøke lege? Og hvordan har det oppstått, vi brukte kondom, men er det noe jeg kunne gjort annerledes? Eller er det bare sånt som skjer av og til? Har dårlig samvittighet ovenfor jenta..

Håper dere kan svare, og på forhånd takk. 

G25

Anonymkode: 3eeec...448

Du har ikke smittet henne dersom dere har brukt kondom. Dersom du har røde prikker/flekker på penishodet så kan det være sopp. Om det ikke går bort av seg selv etter 4-5 dager så kan du bruke en soppkrem. Alle har sopp, det er først når det blir mye sopp at det kalles en soppinfeksjon. Det er ikke så unormalt at jenter får sopp i underlivet og slik jeg ser det er det lite sannsynlig at du er årsaken. Soppinnfeksjoner kan oppstå uten grunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...