Gå til innhold

Brun vorte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe middel på apoteket til å fjerne en slik brun vorte ? Vil ikke bruk masse penger på lege for å fjerne den. Den er på penis så kanskje være litt forsiktig med hva man bruker der :)

Anonymkode: 4d486...dbe

Om jeg var deg ville jeg spart inn på andre ting, og betalt en lege til å løse dette. Ikkeno gøy om du klusser til noe der nede, det tror jeg du vil angre siden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412189-brun-vorte/#findComment-3705671
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hvi det er en "seborreisk vorte":

Jeg hadde en på kinnet (som hadde vært der i uendelig mange år, husker ikke når den først kom), som jeg trodde måtte skjæres/opereres bort, men neida, legen min hadde en boks (spray-?) på kontoret. Han dyppa en Q-tips i den væsken (det var noe slags nitrogen, men ikke helt flytende visstnok) og pressa så q-tipsen mot vorta. Følte en stikkende sensasjon, men det var ikke vondt. Fikk beskjed om å komme tilbake og gjenta behandlingen hvis ikke vorta var borte innen ei uke. Allerede etter 4 dager, kunne jeg skrape vorta vekk. (Vorta var var ca 0,5cm i diameter.) Jeg tror jeg betalte en hundre-lapp ekstra, husker ikke. Den boksen med nitrogen var visst svinedyr, flere tusen pr enhet)

Hvis det er en seborreisk vorte du har altså

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412189-brun-vorte/#findComment-3713711
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...