Gå til innhold

Å ha personlig kontakt med Gud er da ikke sykt!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, FGT skrev:

Nei, demoner er usynlige som ande engler. De som er synlige er ikke åndeskapninger, men bare mennesker.

Har sett mye som er usynlig jeg da, så et lys som blinket i stad...var det usynlig og? Nei det var et tegn fra hjelperen min, en liten stjerne som blinket og sa "Jeg er med deg". 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at demoner og engler finnes hvis du er usynlige?

Anonymkode: 14838...2d9

Vi lærer,  og så ser med forstandens øyne.

Skrevet (endret)
39 minutter siden, FGT skrev:

Det betyr å ikle seg et kjødelig legeme. Altså det å "materialisere" seg. Feil ord skrevet av meg tidligere , beklager.

Endret av FGT
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, FGT skrev:

Vi lærer,  og så ser med forstandens øyne.

What? Hva menes med forstandens øyne?

Skrevet
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har sett mye som er usynlig jeg da, så et lys som blinket i stad...var det usynlig og? Nei det var et tegn fra hjelperen min, en liten stjerne som blinket og sa "Jeg er med deg". 

Det lyset var nok synlig ja , de pleier å være det.

stjernestøv
Skrevet

Det lyset var nok synlig ja , de pleier å være det.

Engler?

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What? Hva menes med forstandens øyne?

En er overbevist og forstår det som ikke er synlig. Sikker på at du også overbevist om ting du ikke ser med det bokstavelige øyne. Det er jo nokså vanlig, bare en ikke tenker så mye over det.

Endret av FGT
Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Engler?

Tror at trofaste engler har andre viktigere oppgaver en å fly rundt å forvirre enkelt personer på den måten.  Hva skulle det tjene til ? 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, FGT skrev:

Tror at trofaste engler har andre viktigere oppgaver en å fly rundt å forvirre enkelt personer på den måten.  Hva skulle det tjene til ? 

De er der alltid, det er en trygghet. Vi har alle en skytsengel, og den forlater oss aldri. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

De er der alltid, det er en trygghet. Vi har alle en skytsengel, og den forlater oss aldri. 

Kan ikke se at vi har noen skytsengel, det  må være noe menneskene har funnet på.

stjernestøv
Skrevet

Kan ikke se at vi har noen skytsengel, det  må være noe menneskene har funnet på.

Ja tro hva du vil...

Skrevet
1 minutt siden, FGT skrev:

Alt det dere diskuterer har menneskene funnet på.

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, FGT said:

Jo, det har vi. Det vet jeg.

Anonymkode: 723ff...769

AnonymBruker
Skrevet
38 minutes ago, FGT said:

Nei, demoner er usynlige som ande engler. De som er synlige er ikke åndeskapninger, men bare mennesker.

Link?

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

link ?

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, FGT said:

link ?

Dere bare påstår helt tilfeldige ting og behandler det som selvsagte sannheter. Ikke rart folk blir irriterte.

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

I ettermiddag fant jeg en hundepose med drit nede ved postkassene. Det var et tegn fra min avdøde grandonkel som var en skikkelig drittsekk. 

Skrevet (endret)
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Kan man si opp skytsengelen sin og kreve å få en ny? Min gjør nemlig en særdeles dårlig jobb.

Endret av Trine
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Link?

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

For å være ærlig, så tror jeg alt det du opplever som tegn fra mange ting og andre uforklarlige opplevelser, er bare et medisinsk problem. Hvis du fikk bukt på det som foregår i sinnet ditt, så ville du få det mye bedre. Håper du får den hjelp du trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...