heieple Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Hei, Noen dager kan jeg våkne med at det ene øret er helt tett (propp), og jeg har veldig redusert hørsel og det kjennes som jeg er på innsiden av en gullfiskboble når folk rundt meg prater. Veldig vanskelig å oppfatte hva som blir sagt hvis flere enn én person prater samtidig osv. Og det kan føles som tromhinnen vibrerer litt. Jeg trodde først at dette kunne være ørevoks, men etter å ha brukt en halv flaske revaxør på dette ene øret (og ingen ørevoks kom ut etterhvert), så er jeg blitt mer skeptisk til dette. Kan det være en skade på tromhinnen eller noe annet der inne? Som fører til spørsmålet mitt: Er det potensielt farlig for meg å dykke hvis øret allerede er skadet? Setter pris på svar. Takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/412271-problemer-med-%C3%B8ret-kan-jeg-dykke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.