Gå til innhold

Nå kan hele psykiatrien dra til helvete

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jævla behandlere og diagnosene deres har schizofreni og nå ville de skifte eller legge til dissosiativlidelse . Nei takk ikke flere diagnoser på meg så i dag ba jeg behandler og hele DPSET om å dra til helvete. Godt å bli kvitt de udugelige kvakksalverene.

Er foresten ikke sikker på om det er psykiatri de driver med heller det kan like gjerne være forsking for staten eller det militæret, hjerneforskning. 

Så obs obs folkens ikke tro på alt dere blir fortalt 

Anonymkode: 9e228...90f

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jævla behandlere og diagnosene deres har schizofreni og nå ville de skifte eller legge til dissosiativlidelse . Nei takk ikke flere diagnoser på meg så i dag ba jeg behandler og hele DPSET om å dra til helvete. Godt å bli kvitt de udugelige kvakksalverene.

Er foresten ikke sikker på om det er psykiatri de driver med heller det kan like gjerne være forsking for staten eller det militæret, hjerneforskning. 

Høres ikke godt ut for deg å tenke slik om de som skal hjelpe deg. Håper du blir møtt med empati og forståelse og at dps tåler ditt sinne og  din frustrasjon slik at dere kan gjenvinne dialog og  tillit. Når  fokuset er mest på hva du " er" og ikke på å forstå hva som bor i deg og hvordan du har det føles det sikkert  vondt . Kanskje føler du deg alene med vonde tanker ?

Krysser fingrene for deg og at det snart blir bedre ;) 

Anonymkode: 5e5b1...3d0

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er nok ikke så langt ute på det jævla jordet sitt som du. Schizofreni kan lett forveksles med komplekse traumer og dissosiative lidelse:

http://www.psykologtidsskriftet.no/index.php?seks_id=438751&a=3

Anonymkode: 21a94...165

Så du synes det holder å få nesten rett diagnose ?  Ikke så nøye det liksom ? Nå vet jeg ikke om de bytter diagnosen fra schizofreni til dissosiativlidelse siden jeg har slutta ,men ca 10 år med feil diagnose imens jeg har gått i sammenhengen behandling er en ganske grov feil mener jeg.

Men 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke godt ut for deg å tenke slik om de som skal hjelpe deg. Håper du blir møtt med empati og forståelse og at dps tåler ditt sinne og  din frustrasjon slik at dere kan gjenvinne dialog og  tillit. Når  fokuset er mest på hva du " er" og ikke på å forstå hva som bor i deg og hvordan du har det føles det sikkert  vondt . Kanskje føler du deg alene med vonde tanker ?

Krysser fingrene for deg og at det snart blir bedre ;) 

Anonymkode: 5e5b1...3d0

Takk for fine ord☺

stjernestøv
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja de kan ta feil de og, tror ikke på det jeg blir fortalt. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja de kan ta feil de og, tror ikke på det jeg blir fortalt. 

Ja det er helt skremmende, hvor mye som er tilfeldig, alt kommer ann på hvem du møter på og hva de har som privat tro .

Og noe av det verste de gjør når de gir deg diagnosen schizofreni er at de krever at du aksepterer den .For du må jo skjønne at du er syk og trenger medisiner. Vis du nekter å akseptere diagnosen så er du enda sykere alså du mangler sykdomsinnsikt .Og da begynner trusselen om tvang vis du ikke gjør som de sier.Så med schizofreni diagnosen lever man konstant i fare for å bli utsatt for tvang.

Så det jeg er sint for er at det er ikke en vilken som helst diagnose de har kåret tungt med her i mange år.Og nå som jeg har slutta blir jeg vel sittende med dritt diagnosen uansett. Men de får ikke mer kontakt med meg så sånn sett kan det være det samme.

Men nå må jeg i tillegg til den andre dritt en gå rundt å lure på om jeg virkelig har flere personligheter i tillegg, for et traume.Har aldri hørt noen si før at jeg virker som flere personer .

Nei tror det er en stor sansynlighet for at de dritt folka på DPSET jobber med hemmelig forskning på hvor mye folk kan tåle av psykisk misshandlel og forvirring før de knekker sammen, sikkert god kunnskap å ha det i krigssituasjoner .

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er helt skremmende, hvor mye som er tilfeldig, alt kommer ann på hvem du møter på og hva de har som privat tro .

Og noe av det verste de gjør når de gir deg diagnosen schizofreni er at de krever at du aksepterer den .For du må jo skjønne at du er syk og trenger medisiner. Vis du nekter å akseptere diagnosen så er du enda sykere alså du mangler sykdomsinnsikt .Og da begynner trusselen om tvang vis du ikke gjør som de sier.Så med schizofreni diagnosen lever man konstant i fare for å bli utsatt for tvang.

Så det jeg er sint for er at det er ikke en vilken som helst diagnose de har kåret tungt med her i mange år.Og nå som jeg har slutta blir jeg vel sittende med dritt diagnosen uansett. Men de får ikke mer kontakt med meg så sånn sett kan det være det samme.

Men nå må jeg i tillegg til den andre dritt en gå rundt å lure på om jeg virkelig har flere personligheter i tillegg, for et traume.Har aldri hørt noen si før at jeg virker som flere personer .

Nei tror det er en stor sansynlighet for at de dritt folka på DPSET jobber med hemmelig forskning på hvor mye folk kan tåle av psykisk misshandlel og forvirring før de knekker sammen, sikkert god kunnskap å ha det i krigssituasjoner .

Ja de driver sikkert å forsker på noe. Det er rett før jeg og kutter all kontakt og slutter med medisiner, de er bedrevitere. Og ja det kommer akkurat på hva de tror på selv, har møtt mange rare folk i psykiatrien og fått mange diagnoser. Ikke rart jeg undret nå om den jeg har nå er rett, plutselig forandrer de mening. Syns det var rett av deg å be dem dra til Helvete. 

AnonymBruker
Skrevet

Godt det er flere som har opplevd det samme så jeg ikke er helt alene om det ,selv om jeg ikke unner noen å oppleve denne type "behandling ".

Vis det er  en virkelig psykiatri  så er det i hvert fall ingen kvalitetssikring, noe som er mistenkelig i seg selv.

Skremmende at de hvem de nå er ,får ha så stor makt over folk .Folk  er fanget i dette systemet år etter år ,rart at ingen reagerer på at folk ikke blir friske .

Voltaire sa en gang på 1700 tallet " Det vil alltid finnes gale mennesker men de mest gale av dem alle er dem som prøver å helbrede dem"  Kanskje det gjelder ennå? ☺

Stille fra psykiatrien her i tråden ,føler han seg avslørt og har søkt dekning? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over hvor psykt dette høres ut?

Anonymkode: b58dd...991

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt det er flere som har opplevd det samme så jeg ikke er helt alene om det ,selv om jeg ikke unner noen å oppleve denne type "behandling ".

Vis det er  en virkelig psykiatri  så er det i hvert fall ingen kvalitetssikring, noe som er mistenkelig i seg selv.

Skremmende at de hvem de nå er ,får ha så stor makt over folk .Folk  er fanget i dette systemet år etter år ,rart at ingen reagerer på at folk ikke blir friske .

Voltaire sa en gang på 1700 tallet " Det vil alltid finnes gale mennesker men de mest gale av dem alle er dem som prøver å helbrede dem"  Kanskje det gjelder ennå? ☺

Stille fra psykiatrien her i tråden ,føler han seg avslørt og har søkt dekning? 

Mange i psykiatrien er nok uvitende om hva de er med på, det er folk høyere opp i systemet også. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Mange i psykiatrien er nok uvitende om hva de er med på, det er folk høyere opp i systemet også. 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er mulig, men det er sannheten. 

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er mulig, men det er sannheten. 

Det er vel omtrent like sant som aliens'ene dine...

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lillemus skrev:

Det er vel omtrent like sant som aliens'ene dine...

Ja det er sant det og, men har ikke vært så opptatt av aliens nå. Mer opptatt av hva et sinn kan gjøre med tankekraft, hva jeg kan gjøre med tankekraft. Og andre, hvor mange psykiske angrep vi egentlig utsettes for. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja de driver sikkert og forsker på noe.

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er foresten ikke sikker på om det er psykiatri de driver med heller det kan like gjerne være forsking for staten

Mye av poenget med forskning er å få publisert resultatene og få anerkjennelse for dem på den måten.  Her i landet er det ikke mulig å få publisert, anerkjent eller finansiert forskning uten å følge regler for bl.a. samtykke.

Det kan godt hende at det finnes inkompetanse i psykiatrien som i andre yrker, men jeg tror ikke det er hemmelig, irregulær forskning de driver med. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Mye av poenget med forskning er å få publisert resultatene og få anerkjennelse for dem på den måten.  Her i landet er det ikke mulig å få publisert, anerkjent eller finansiert forskning uten å følge regler for bl.a. samtykke.

Det kan godt hende at det finnes inkompetanse i psykiatrien som i andre yrker, men jeg tror ikke det er hemmelig, irregulær forskning de driver med. 

Å ikke si det. Hva er vel lovlig på overflaten?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hva er vel lovlig på overflaten?

Det spørsmålet forsto jeg dessverre ikke.

Jeg vet fint lite om hva som foregår i psykiatrien, jeg reagerte bare på at dere skrev at formålet er å forske.  Hva er poenget med ulovlig forskning som man ikke kan bruke til å klatre i systemet eller oppnå annen anerkjennelse? 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, laban skrev:

Det spørsmålet forsto jeg dessverre ikke.

Jeg vet fint lite om hva som foregår i psykiatrien, jeg reagerte bare på at dere skrev at formålet er å forske.  Hva er poenget med ulovlig forskning som man ikke kan bruke til å klatre i systemet eller oppnå annen anerkjennelse? 

De gjør det selv om det ikke er lov, hørt om korrupsjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...