Gå til innhold

Hvor lenge varer virkningen av xanor ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Den 28. juni 2016 at 21.06, Lyrica skrev:

Har du fått dette på resept?  Tidligere erfaringer med benzo?  Xanor er sterke saker.

Den 28. juni 2016 at 21.06, Lyrica skrev:

Har du fått dette på resept?  Tidligere erfaringer med benzo?  Xanor er sterke saker.

Ja det er på resept selvfølgelig. Ja jeg har tidligere erfaring med benzo . Jeg syns bare ikke de virker så lenge, de virker fort det gjør det. Hjelper meg masse.  Og hadde vært greit og få vite av en som er kompetent til og gi meg et svar på det. 

Den 28. juni 2016 at 21.24, AnonymBruker skrev:

5-8 timer.

Anonymkode: ebd2b...d82

Ja jeg kan si 3-5 timer , jaja 6 timer max. men det er nok fagfolk som vet det , og jeg lurte på hva som er fakta. Fastlegen min sa det var veldig individuelt, men kunne ikke gi meg et konkret svar.   

1 minutt siden, Ny-her skrev:

Ja jeg kan si 3-5 timer , jaja 6 timer max. men det er nok fagfolk som vet det , og jeg lurte på hva som er fakta. Fastlegen min sa det var veldig individuelt, men kunne ikke gi meg et konkret svar.   

Så ja hva er din kompetanse, er vel hva jeg lurer på da??

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater
5 timer siden, Ny-her skrev:

Fastlegen din har helt rett. Mer presist kan det ikke sies.

FjellOgDalar

Jeg er "innspist" på benzo da jeg går på Rivotril, så en sjelden gang bruker jeg Xanor fordi det er det eneste som funker av beroligende for meg. Den har god effekt, virker fort og holder meg komfortabel i rundt 5 timer på 1mg. Imidlertid skal man være meget forsiktig med dette medikamentet, da det er fryktelig vanedannende.

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...