GÃ¥ til innhold

Lettantennelig 😀

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg er en dame i midten av tredve årene. Etter to barn har jeg blitt vanvittig følsom der nede. Jeg holder ikke ut lenge etter penetrering, kommer veldig kraftig og kan ikke bli tatt på etter at jeg har "fått mitt" Dette er jo litt trist da kjæresten gjerne vil være med han og 😂 Har ikke hørt om så mange damer med dette "problemet" kunne vært artig å høre om flere. Tips?. Anyone? 

Anonymkode: 6206b...378

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412373-lettantennelig-%F0%9F%98%80/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en dame i midten av tredve årene. Etter to barn har jeg blitt vanvittig følsom der nede. Jeg holder ikke ut lenge etter penetrering, kommer veldig kraftig og kan ikke bli tatt på etter at jeg har "fått mitt" Dette er jo litt trist da kjæresten gjerne vil være med han og 😂 Har ikke hørt om så mange damer med dette "problemet" kunne vært artig å høre om flere. Tips?. Anyone? 

Anonymkode: 6206b...378

Kona mi kommer også ganske fort ved penetrering, og trenger lang tid før hun tåler å bli berørt etterpå, men jeg får jo lov å bli ferdig jeg også. Hun vil ofte ha litt kort forspill for å unngå dette, altså motsatt av hva man stort sett hører om kvinner.

Det er ikke noe stort problem for meg. Jeg har ikke noe tips, annet enn å kanskje ha sex oftere.

Anonymkode: 5ed0f...367

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412373-lettantennelig-%F0%9F%98%80/#findComment-3707946
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...