Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, for 6 år siden ble fingern vridd på fest. Var en random kis som tok tak i fingern i bøyde den(pekefingeren). fikk undersøkt den v.h.a røntgen og fikk beskjed om at ingen skade var skjedd. Siden den gang har jeg slitt med at hver gang jeg jobber/skriver mye på PC, med penn m.m så blir fingern hoven og smertefull. Har sikkert hvert til legen med dette 2-3 ganger, og han ser bare på den og sier det ikke er mye som kan gjøres. Er det virkelig slik at jeg skal gå med en plage i 6-10 år, uten at noe kan gjøres med det? (eventuelt hele livet) har også 2-3 senebetennelser i skuldre/armer m.m. Alt er tydeligvis kommet for å bli. Ufør er ikke et alternativ. Jobber gjerne med smertene, men kunne tenkt å høre om noen vet om slikt kan opereres osv.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412376-skadet-finger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...