ChristianT Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Heisann, for 6 år siden ble fingern vridd på fest. Var en random kis som tok tak i fingern i bøyde den(pekefingeren). fikk undersøkt den v.h.a røntgen og fikk beskjed om at ingen skade var skjedd. Siden den gang har jeg slitt med at hver gang jeg jobber/skriver mye på PC, med penn m.m så blir fingern hoven og smertefull. Har sikkert hvert til legen med dette 2-3 ganger, og han ser bare på den og sier det ikke er mye som kan gjøres. Er det virkelig slik at jeg skal gå med en plage i 6-10 år, uten at noe kan gjøres med det? (eventuelt hele livet) har også 2-3 senebetennelser i skuldre/armer m.m. Alt er tydeligvis kommet for å bli. Ufør er ikke et alternativ. Jobber gjerne med smertene, men kunne tenkt å høre om noen vet om slikt kan opereres osv.? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/412376-skadet-finger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.