Gå til innhold

Smerter høyre testikkel m/ svie ved urinering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg er en mann på 24 år som nå i lengre tid har har hatt vekslende smerter/ubehag i høyre testikkel, eler høyre del av pungen, og med vekslende svie ved urinering, kanskje spesielt om morgenen. Jeg har vært til fastlegen min flere ganger og hos poliklinkk og levert urinprøver, men de finner ingenting. Nå har jeg også fått to små sår/røde orådet på kanten av penishodet, men som ikke er smertefulle. Kan noen si meg hva dette kan være, ettersom de ikke har funnet ut av der før? 

Anonymkode: 8be9c...e04

Fortsetter under...

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en mann på 24 år som nå i lengre tid har har hatt vekslende smerter/ubehag i høyre testikkel, eler høyre del av pungen, og med vekslende svie ved urinering, kanskje spesielt om morgenen. Jeg har vært til fastlegen min flere ganger og hos poliklinkk og levert urinprøver, men de finner ingenting. Nå har jeg også fått to små sår/røde orådet på kanten av penishodet, men som ikke er smertefulle. Kan noen si meg hva dette kan være, ettersom de ikke har funnet ut av der før? 

Anonymkode: 8be9c...e04

Min sønn har slitt med noe lignende, legen sa det kunne være noe muskulært. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...