Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg klarte for en uke siden å smelle oversiden av pekefingeren i et rør da jeg skulle sage det i to. Sagen hektet seg fast da jeg neste var gjennom, og i det jeg dyttet til gikk sagen gjennom og fingeren traff der jeg hadde sagd.

Det var ganske skarp kant, så røret tok med seg en liten sirkel av fingeren (ca 8 mm i diameter) 

Etter dette skjedde tok jeg fingerbiten min og la den fint på plass og la et plaster over. :D 

Nå er stykket jeg la på plass grodd noe fast på ene siden, men hele sirkelen er kullsvart og minner om skinnet i en skinnveske når jeg bøyer den. På andre siden gliper den litt opp og det kommer noe blod ut fra tid til annen.

Så spørsmålet blir; hva bør jeg gjøre med dette? På apoteket mente de at jeg skulle vente å se om det gror, men ser lite sannsynlig ut :P

Takker på forhånd for alle svar og innspill :) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412555-noe-dypt-kutt-p%C3%A5-fingeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...