Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er absolutt ikke noen krise dersom jeg skulle bli/være gravid, men jeg spør bare. Og jeg vet at ingen kan vite dette med sikkerhet. :)

Jeg og samboer hadde sex sent på lørdag, kondomen sprakk. Rakk ikke apoteket mandagen, hadde sex igjen da kondomen sprakk enda en gang (må ha vært noe galt med pakken) og i dag fikk jeg kjøpt nødprevensjon. Kjøpte EllaOne siden det hadde gått noen dager siden første samleie. 

I følge mine beregninger har jeg eggløsning i dag eller i morgen (litt usikker). Om det er helt korrekt vet jeg ikke, men jeg vet at eggløsningen er rundt disse dagene uansett. Det jeg lurer på er... er sjansen stor for at jeg blir gravid dersom jeg faktisk har eggløsning nå?

Har hørt at nødprevensjon utsetter eggløsningen, men hva om man allerede er midt i eggløsningen? Har man da tatt pillen for ingen grunn eller kan det fortsatt forhindre at egget fester seg? 

Takk :) 

- Kvinne i 20-årene.

Anonymkode: 90cd1...63a

Fortsetter under...

AnonymBruker

(skal forresten begynne med ny prevensjon snart, men det tar sin tid pga at jeg har skiftet fastlege og jeg må ha legetime før jeg kan skaffe resept, noe som vil ta noen uker). :) vi skal være ekstra forsiktige i perioden framover! 

ts

Anonymkode: 90cd1...63a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...