Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg fikk påvist urinveisinfeksjon forrige tirsdag, fikk antibiotika men denne hadde ingen virkning. Fikk en ny antibiotika på torsdagen. Fredag og lørdag begynte jeg også å få veldig vondt i klitoris. Det kjennes ut som jeg er hoven og veldig øm akkurat der. Det begynte også å klø litt rundt skjede åpningen, kjøpte canesten og har smurt med det. Var hos legen igjen på mandag pga så sterke smerte, og følsen av at jeg må tisse hele tiden er der enda, samt at det svir noe etter jeg har tisset. Men jeg har ingen kløe lenger og jeg har ikke hatt noe utflod. Fikk svar på at urinveisinfeksjonen var over og at grunnen til at jeg har vondt er pga sopp. Når jeg kom hjem fra legen hadde jeg så vondt, og jeg måtte tilslutt ta en paralgin forte for å slippe smertene. Har bestilt time til gynekolog, men lurer veldig på hva dette kan være. Jeg føler meg så hoven og øm akkurat rundt klitoris at jeg ikke orker å gjøre noe, ligger bare hjemme med bena spredt for å ikke få vondt.. 

Anonymkode: a87d5...820

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412737-hoven-og-%C3%B8m-klitoris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke lett å stille diagnose uten å undersøke deg. Det kan være sopp eller virusinfeksjon. Du kan evt bruke lidokain liniment (Xylokain) for lindring, men det må du har resept for. Hvis det brenner og svir kan du ta en ispose (evt en pakke med frosne erter) og legge på området. Prøv å få timen hos gynekologen fremskyndet.

Vennlig hilsen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...