AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Hei! Jeg opererte ut mandlene for 7 mnd siden. Operasjonen var vellykket, og jeg har vært frisk siden. Det eneste jeg lurer på er om jeg skal bry meg om disse symptomene: 1: Jeg har en liten "nupp" på slimhinnen der mandelen var som svir. Den har vært der i flere måneder. 2: Jeg får ukentlig væskefylte blemmer som ikke gjør vondt, og forsvinner av seg selv. 3: Er alltid litt sår bak drøvelen. Ikke noe stort problem, men alltid litt sår. 4: Ubehag i ørene. Kjenner det er litt væske i de. Det svir og klør litt inne i øregangen. Faller for fristelsen å klø litt med q-tips i blant, men da kan jeg få blod på q-tipsen. I blant får jeg litt murring i ørene, som om en ørebetennelse er på vei, men det bli heldigvis aldri ordentlig ørebetennelse. Jeg er altså frisk, men har daglig ubehag. Anonymkode: 22d60...372 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/412793-problemer-etter-tonsillektomi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.