Gå til innhold

Problemer etter tonsillektomi.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg opererte ut mandlene for 7 mnd siden. Operasjonen var vellykket, og jeg har vært frisk siden. Det eneste jeg lurer på er om jeg skal bry meg om disse symptomene:

1: Jeg har en liten "nupp" på slimhinnen der mandelen var som svir. Den har vært der i flere måneder. 

2: Jeg får ukentlig væskefylte blemmer som ikke gjør vondt, og forsvinner av seg selv.

3: Er alltid litt sår bak drøvelen. Ikke noe stort problem, men alltid litt sår.

4: Ubehag i ørene. Kjenner det er litt væske i de. Det svir og klør litt inne i øregangen. Faller for fristelsen å klø litt med q-tips i blant, men da kan jeg få blod på q-tipsen. I blant får jeg litt murring i ørene, som om en ørebetennelse er på vei, men det bli heldigvis aldri ordentlig ørebetennelse.

Jeg er altså frisk, men har daglig ubehag.

Anonymkode: 22d60...372

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412793-problemer-etter-tonsillektomi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...