Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvor vanlig er det at gutten plutselig bare stapper den inn i rævva di selv om han vet du ikke liker det, men dere pleier gjøre doggy style, så en dag bare stapper han den inn i rompa di og gjør seg ferdig? er det ikke litt respektløst?

Anonymkode: 12814...cf9

Jo, det er det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412938-plutselig-analsex/#findComment-3713915
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvor vanlig er det at gutten plutselig bare stapper den inn i rævva di selv om han vet du ikke liker det, men dere pleier gjøre doggy style, så en dag bare stapper han den inn i rompa di og gjør seg ferdig? er det ikke litt respektløst?

Veldig respektløst , man må spørre om det er greit først , kan jo bare ikke putte inn i andre hullet uten lov og ikke minst det gjør vondt for den som tar i mot😰😱😡 . Anslsex er ikke det samme som å knulle den andre hullet , det krever mer avslapping, godt smørt med glidekrem og dypt pust i starten til den kommer seg inn og eller gjør det vanvittig vondt!! 😭😞😡 Jeg ville ha avsluttet der og da( hvis jeg var deg)), tatt en alvorlig prat med han,  det var jo frekt gjørt!!! Au au au , håper det gikk bra med deg ?? 😁 Det er livsfarlig å få sperm i rumpehull, man kan lett bli smittet !!! 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412938-plutselig-analsex/#findComment-3713917
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Gutt1986 skrev:

Veldig respektløst , man må spørre om det er greit først , kan jo bare ikke putte inn i andre hullet uten lov og ikke minst det gjør vondt for den som tar i mot😰😱😡 . Anslsex er ikke det samme som å knulle den andre hullet , det krever mer avslapping, godt smørt med glidekrem og dypt pust i starten til den kommer seg inn og eller gjør det vanvittig vondt!! 😭😞😡 Jeg ville ha avsluttet der og da( hvis jeg var deg)), tatt en alvorlig prat med han,  det var jo frekt gjørt!!! Au au au , håper det gikk bra med deg ?? 😁 Det er livsfarlig å få sperm i rumpehull, man kan lett bli smittet !!! 

Han brukte alltid kondom heldigvis. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412938-plutselig-analsex/#findComment-3713924
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...