AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 Skrevet 9. august 2016 Hei! Jeg spurte deg for en stund siden om en lang blødning på Cerazette, og jeg prøvde å hoppe over i 3 dager (og tok dobbel dose på dag 4), da sluttet det (da hadde jeg hatt blødninger i fem uker). Nå er det tre måneder siden, og i dag fikk jeg blødning igjen. Ser ut som sist. Er det trygt å bare ta en tre Dagers pause på nytt med en gang bare for å få det til å slutte? Og kan jeg fortsette å gjøre det i fremtiden hvis det skjer på nytt? Og forresten, min reaksjon på Cerazette, kan det gi en pekepinn på hvordan jeg ville reagert på p-stav? Mvh kvinne 24 år Anonymkode: c4d50...226 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 9. august 2016 Skrevet 9. august 2016 Takk for tilbakemelding. Da det har gått så lang tid (mer enn en måned) skulle det gå bra å fortsette på samme måte med tre dagers pause. Erfaring med Cerazette kan si noe, men ikke alt, om hvordan det vil gå med p-stav. Men…… p-staven kan ikke tas ut i tre dager! Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.