Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, for å gjøre en lang historie kort, noe som er vanskelig.. 

Vi ble sammen når jeg var 19 år, første barn når var 26. Han var alltid sjalu om noen snakket til meg så vi var ganske alene og hadde ingen sosial omgang.. vi fikk vår første 1996 og gifte oss 2 år etter. Vi hadde da min hund som jeg hadde siden den var valp, overtok den fra min eks fra ungdommen, og samme året. - vi skulle gifte oss og han startet å male stua mm vi hadde en 2 åring som var sen i utviklingen. Så mye å gjøre. Uten å si noe til meg tok han hunden til vetrinæren å avlivet henne, en nydelig jente rotweiler som hele min familie var veldig glad i. Jeg gråt og vurderte avlyse bryllupet, men manmet meg opp og vi giftet oss. spoler frem vi hadde noen flotte år, MEN oppdaget at han var mer opptatt av voksenfilmer på nettet. og jeg kunne bare legge meg.. snek meg ned å fant filmer på bokhyllene som han satt å onanerte til.. han er søt og var fantastisk i sengen. MEN så stoppet det. Han fikk angst. og midt opp i dette ble han forelsket i en på jobben. tok han på fersken og konfronterte han men alle meldingene mm og svarte med at han ville ha brikken til nettbanken sin. Var sur og når jeg tok en tur på stranden uten å si hvor jeg var - ringte han 40 ganger og skrev at sønnen vår lurte på hvor jeg var. han bodde borte en stund men gråt og bar seg så vi ble sammen igjen. Han er ikke intr i huslige ting, bare trening og huden vi ar nå. Vi har en datter på 7 år og jeg har stram økonomi. Han har arvet men ikke snakk om å betale ned på gjeld for det er hans penger. NÅ er situasjonen den at sist jeg forsøkte å være attraktiv med å ta på noe spennende undertøy, sa han ååå har du fått det av søsteren din jeg blir kvalm.. SÅ gikk jeg å la meg etter det (2013) har det ikke vært noe sex. JEG har heller ikke lyst. Hvorfor holde vi fortsatt sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412981-hva-gj%C3%B8r-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg blir sjokkert over at han avlivet hunden uten å snakke med deg. Jeg bli like sjokkert over reaksjonen når du ville gjøre det sexy. Du gjorde deg sårbar og han var ondskapsfull. Og så var det det at han ikke bidrar i økonomien. Jeg synes han feiler ganske grundig på flere områder.

Problemet med et nettforum er at man bare hører kortversjonen fra den ene parten. Man må tåle litt irrasjonell og dårlig oppførsel gjennom årene, men jeg synes det blir for mye når deg gjelder mannen din.

Jeg synes dere bør gå til en parterapaut, med formål å enten få til en radikal endring eller avslutte på en ryddig måte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412981-hva-gj%C3%B8r-man/#findComment-3714284
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...