Gå til innhold

Erfaring med omskjæring som voksen?

Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel mann, og vil gjerne omskjære meg. Dette er et valg som jeg står fast ved. Er det noen her som har erfaring med å bli omskjært i voksen alder? 

Hvor skal man henvende seg? (noen bra klinikker?)

Hvordan var operasjonen? lokalbedøvelse/narkose? kunne man velge omskjæringsmetode selv?

Var det smertefull? hvor lang tid tar det før man er klar for action igjen?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412991-erfaring-med-omskj%C3%A6ring-som-voksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beskjærte meg i ung alder, noe jeg angrer på nå i ettertid. Inngrepet var smertefult både under operasjonen og i ettertid, såpass vondt at jeg klarte ikke mye mer enn å ligge i senga i over en uke, dritvondt å gå på do, vondt å gjøre alt.

Anonymkode: 0b4b2...043

Jeg ble omskjært av medisinske grunner (ekstrem trang forhud), da jeg var i mine tidlige tenår. Jeg syntes det gjorde vondt da jeg våknet fra narkosen. Men det ga seg fort.  Jeg gjorde det fordi det var nødvendig. Jeg ville aldri gjort det dersom det ikke var nødvendig. Men før jeg gjorde det så var forhuden så trang att det tok veldig lang tid å late vannet.

Jeg ville overhodet ikke gjort det av andre grunner. De fleste blir mindre følsom, og selv sliter jeg av og til med å oppnå orgasme grunnet dette, når jeg er sammen med en dame.

Anonymkode: cd10d...779

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...