Gå til innhold

Koder og tegn fra Gud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir Gud forvarsler via koder, hint, tegn ang fremtidig helseprob eller er det psykose når man ser slike tegn?

Skrevet
8 minutter siden, Annkarin skrev:

Gir Gud forvarsler via koder, hint, tegn ang fremtidig helseprob eller er det psykose når man ser slike tegn?

Det vet du svaret på selv tror jeg, når du tenker deg om :) 

Skrevet
Et øyeblikk siden, issomethingwrong skrev:

Det vet du svaret på selv tror jeg, når du tenker deg om :) 

Nei

skrev dette innlegget og skiftet så kanal på tv-en. Og det dreier seg om høyt kolesterol og statiner, som jeg kanskje skulle begynne med, men ikke kommet så langt. Tilfeldighet ? Eller påminnelse fra Gud

Skrevet

Får skaffe meg en legetime og sjekke kolesterolet igjen

Skrevet
2 minutter siden, Annkarin skrev:

Nei

skrev dette innlegget og skiftet så kanal på tv-en. Og det dreier seg om høyt kolesterol og statiner, som jeg kanskje skulle begynne med, men ikke kommet så langt. Tilfeldighet ? Eller påminnelse fra Gud

Tilfeldighet.

Skrevet
9 minutter siden, Annkarin skrev:

Nei

Er ikke du ateist?

Worrisome Plenty
Skrevet

hjernen ser sammenhenger som ikke egentlig finnes.

Slik er den lagd. Andre ser ikke sammenhengene du ser, fordi de ikke selvhenfører. Selvhenføring er en type magisk tenkning som rammer psykisk syke. Jeg har også masse slik selvhenføring. Det er en sykdom.

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Er ikke du ateist?

Jeg var det, men usikker pga opplevelsene mine

men det kan også være en helsemessig oppvåkning fra meg selv 

Skrevet
2 minutter siden, Annkarin skrev:

Jeg var det, men usikker pga opplevelsene mine

men det kan også være en helsemessig oppvåkning fra meg selv 

Tror nok det er sistnevnte. Gud (om han eksisterer) bryr seg neppe om å fortelle folk om sykdommer. Hadde vært supert om han gadd det, men lite tyder på det.

Skrevet

Damene på flyet som jeg tolket som mine skytsengler, men som sikkert bare var passasjerer, satt med teppe over magen, slik min venninne satt med pute over magen, hun ble operert for pre cancer i tarmen og jeg tolket det som tegn fra Gud at jeg vil dø i 50-60 årene i den alderen damene på flyet var, om jeg fikk tilbake magen min. Hjertesykdommer og tarmkreft. Jeg spiser altfor mye stekt kjøtt rødt. Og fikk påvist for høyt kolesterol. Fikk magen tilbake ja siden fikk zyprexa... Den er på vei til å bli borte igjen da... Og det TV programmet Kom akkurat nå som jeg ikke er flink med maten igjen! Påminnelse. Men under sist det de kalte manisk psykose var Gud inni hodet mitt og skrek tarmkreft, hudkreft, hjertesykdom og så kom en artikkel om hjertesvikt på VG nett rettet mot meg. Men hvorfor prøver Gud redde meg fra å dø tidlig? Kanskje alt kommer fra meg selv...

Skrevet
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

Siden du skrev dette på psyakitriforum, er jeg sikker på at du vet det godt selv, hadde du derimot skrevet det på noe slags "gudeforum" hadde du sikkert vært psykotisk.

Anonymkode: 08358...c9f

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Siden du skrev dette på psyakitriforum, er jeg sikker på at du vet det godt selv, hadde du derimot skrevet det på noe slags "gudeforum" hadde du sikkert vært psykotisk.

Anonymkode: 08358...c9f

Jeg er ikke psykotisk, men jeg har hatt psykose før, og lurer på om Gud bare greide nå inn til meg ved psykose. Men nå kom et program om statiner og høye kolesterol på tven akkurat når jeg skrev dette innlegget, så kanskje han nå greier nå inn til meg utenom psykose også nå.

Skrevet

Det er 50/50 om det er gud eller psykiatri.

Skrevet
10 minutter siden, Annkarin skrev:

Tror du har en slags tvangstanke om Gud..

Skrevet
Et øyeblikk siden, issomethingwrong skrev:

Tror du har en slags tvangstanke om Gud..

nei greia er at jeg har hatt psykose og da nådde gud inn til meg, og nå er det umulig å bevise eller motbevise om det er virkelig eller ikke. Men det kommer bare mer og mer tegn på at det faktisk var virkelig jfr programmet om statiner og høyt kolesterol.

F.eks da jeg hadde vrangforestilling om at jeg var i et spill og bestevenninna mi skulle drepe meg, vet jeg det er en vrangforestilling fordi det er motbevist det ikke var sant. Men dette med gud blir bare bevist istedenfor.

Skrevet
1 minutt siden, Annkarin skrev:

nei greia er at jeg har hatt psykose og da nådde gud inn til meg, og nå er det umulig å bevise eller motbevise om det er virkelig eller ikke. Men det kommer bare mer og mer tegn på at det faktisk var virkelig jfr programmet om statiner og høyt kolesterol.

F.eks da jeg hadde vrangforestilling om at jeg var i et spill og bestevenninna mi skulle drepe meg, vet jeg det er en vrangforestilling fordi det er motbevist det ikke var sant. Men dette med gud blir bare bevist istedenfor.

Akkurat, Gud eksisterer og kan komme med tegn, bare vi følger godt nok med. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Akkurat, Gud eksisterer og kan komme med tegn, bare vi følger godt nok med. 

men hvorfor vil han unngå at jeg dør tidlig? kan det ha noe med mitt fremtidige avkom å gjøre?

Skrevet

jeg er ambivalent. får snakke om det med psykologen jeg får i slutten av mnd.

Skrevet
21 minutter siden, Annkarin skrev:

Nei, det er nok 0/100.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Annkarin skrev:

men hvorfor vil han unngå at jeg dør tidlig? kan det ha noe med mitt fremtidige avkom å gjøre?

Gud vil jo du skal leve lengst mulig, har nok med din fremtid å gjøre. Man kan også få tegn gjennom en sang f.eks,det har jeg fått når jeg har slått på radioen. Eller vi sitter i bilen, plutselig kommer en sang som passer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...