Annkarin Skrevet 11. august 2016 Forfatter Skrevet 11. august 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Gud vil jo du skal leve lengst mulig, har nok med din fremtid å gjøre. Man kan også få tegn gjennom en sang f.eks,det har jeg fått når jeg har slått på radioen. Eller vi sitter i bilen, plutselig kommer en sang som passer. jeg hadde det helt intenst slik med sanger og artikler i media og sånn da jeg var lagt inn,men det har gitt seg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Annkarin skrev: jeg hadde det helt intenst slik med sanger og artikler i media og sånn da jeg var lagt inn,men det har gitt seg Ok. Jeg hadde en avtale med Gud om at jeg skulle få fem unger, så føler meg litt skyldig. Holdt ikke avtalen. 0 Siter
Annkarin Skrevet 11. august 2016 Forfatter Skrevet 11. august 2016 Da jeg var innlagt ble jeg betatt av nesten alle de mannlige ansatte, som om Gud hjalp meg tenne på norske, fremfor før da jeg bare ble tiltrukket av bartendere i utlandet som aldri gir noen fremtid. 0 Siter
Annkarin Skrevet 11. august 2016 Forfatter Skrevet 11. august 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Jeg hadde en avtale med Gud om at jeg skulle få fem unger, så føler meg litt skyldig. Holdt ikke avtalen. Gud hadde en plan for meg at jeg skulle få barn med en israeler og bli jøde, men så ble jeg forført av satan og falt for tyrkisk bartender som bare ville ha pengene mine og jeg ble veldig veldig syk, manisk psykotisk, som om jeg ble straffet av gud for å ha frafalt planen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 Et øyeblikk siden, Annkarin skrev: Gud hadde en plan for meg at jeg skulle få barn med en israeler og bli jøde, men så ble jeg forført av satan og falt for tyrkisk bartender som bare ville ha pengene mine og jeg ble veldig veldig syk, manisk psykotisk, som om jeg ble straffet av gud for å ha frafalt planen. Lurer på om jeg blir straffet. Skulle jo bli gravid og fø min døde bror og, det var en oppgave jeg hadde. Da fikk jeg depo.provera der jeg var innlagt. Slapp jo mensen da, men kunne ikke bli gravid. Det kan jeg ikke nå heller, går på depo.provera og har ikke sex. Tvang meg selv til å ha sex når min bror ville komme igjen, men ble ikke gravid. 0 Siter
Annkarin Skrevet 11. august 2016 Forfatter Skrevet 11. august 2016 Er glad jeg har time til psykolog i slutten av denne måneden, syns det er lenge å vente, men får bare holde ut. 1 Siter
Annkarin Skrevet 11. august 2016 Forfatter Skrevet 11. august 2016 Og der kom jeg over en artikkel ang å få barn i 40-årene føler den er rettet mot meg derfor Gud vil jeg skal unngå disse sykdommene så jeg skal leve lenger og følge opp fremtidig avkom jeg kommer til å få i høy alder 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 14 minutter siden, Annkarin skrev: Og der kom jeg over en artikkel ang å få barn i 40-årene føler den er rettet mot meg derfor Gud vil jeg skal unngå disse sykdommene så jeg skal leve lenger og følge opp fremtidig avkom jeg kommer til å få i høy alder Dette er tilfeldigheter. Anonymkode: a7309...a29 0 Siter
laban Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 7 timer siden, Annkarin skrev: Og der kom jeg over en artikkel ang å få barn i 40-årene føler den er rettet mot meg Den artikkelen var hovedoppslaget på en av nettavisene i går formiddag, så det er nok svært mange som kom over den. 0 Siter
laban Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 10 timer siden, stjernestøv skrev: Jeg hadde en avtale med Gud om at jeg skulle få fem unger, så føler meg litt skyldig. Holdt ikke avtalen. 10 timer siden, stjernestøv skrev: Lurer på om jeg blir straffet. Skulle jo bli gravid og fø min døde bror og, det var en oppgave jeg hadde. Kjære stjernestøv, ikke tenk sånn. For ikke så altfor lenge siden trodde mange at vonde hendelser i livet, som f.eks. å få et barn det var noe galt med eller en ulykke som rammet et familiemedlem, var en straff fra Gud for synder man hadde begått. Denne tankegangen har vi heldigvis stort sett (bortsett fra noen fanatikere) fått bukt med. Barn fortjener å være ønsket i seg selv. Tenk om du hadde fått en datter i stedet for å "gjenføde" den døde broren din - skulle hun levd med å være en dårlig erstatning? Se framover, vær her på jorden sammen med de unge som skal få barnebarnet ditt, ikke i andre dimensjoner med aliens og hevngjerrige guder. God helg 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 12 timer siden, Annkarin skrev: Nei skrev dette innlegget og skiftet så kanal på tv-en. Og det dreier seg om høyt kolesterol og statiner, som jeg kanskje skulle begynne med, men ikke kommet så langt. Tilfeldighet ? Eller påminnelse fra Gud Ja - for disse tv-programmene, sangene på radioen og artiklene i avisene er det jo ingen andre enn dere som ser? Hva med alle de andre 4 millioner tv'ne det kringkastes på? Alle de 2 millioner andre som ser den samme artikkelen i nettavisa? Alle de andre som hører den samme sangen på radio akkurat da? Er det ikke en smule arrogant, navlebeskuende og egosentrisk og tro at akkurat dere får en beskjed fra "gud", men at den samme beskjeden ikke betyr noe som helst for millioner av andre? Hva er det som gjør akkurat deg så spesiell for "gud"? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 2 timer siden, laban skrev: Kjære stjernestøv, ikke tenk sånn. For ikke så altfor lenge siden trodde mange at vonde hendelser i livet, som f.eks. å få et barn det var noe galt med eller en ulykke som rammet et familiemedlem, var en straff fra Gud for synder man hadde begått. Denne tankegangen har vi heldigvis stort sett (bortsett fra noen fanatikere) fått bukt med. Barn fortjener å være ønsket i seg selv. Tenk om du hadde fått en datter i stedet for å "gjenføde" den døde broren din - skulle hun levd med å være en dårlig erstatning? Se framover, vær her på jorden sammen med de unge som skal få barnebarnet ditt, ikke i andre dimensjoner med aliens og hevngjerrige guder. God helg Nei egentlig tror jeg ikke Gud er hevngjerrig, men jeg tror på karma. Hadde vært glad hadde jeg fått en datter, men det var vel ikke meningen jeg skulle få flere barn. Ja jeg gleder meg til å bli bestemor, og jeg vil være tilstede for dem. Men noe jeg tror på så intenst er vanskelig å bli kvitt. God helg der og 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 2 timer siden, Lillemus skrev: Ja - for disse tv-programmene, sangene på radioen og artiklene i avisene er det jo ingen andre enn dere som ser? Hva med alle de andre 4 millioner tv'ne det kringkastes på? Alle de 2 millioner andre som ser den samme artikkelen i nettavisa? Alle de andre som hører den samme sangen på radio akkurat da? Er det ikke en smule arrogant, navlebeskuende og egosentrisk og tro at akkurat dere får en beskjed fra "gud", men at den samme beskjeden ikke betyr noe som helst for millioner av andre? Hva er det som gjør akkurat deg så spesiell for "gud"? Alle får beskjeder fra Gud/Universet, bare man legger merke til det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 56 minutter siden, stjernestøv skrev: Alle får beskjeder fra Gud/Universet, bare man legger merke til det. Jeg er åpen for mangt og mye jeg altså (selv om jeg ikke gir særlig uttrykk for det her inne), men jeg er ydmyk nok til å innse at jeg er så ubetydelig i den store sammenhengen at sannsynligheten for at en eller annen "gud" (kall det hva du vil) skulle ha spesielle planer for akkurat meg og dermed sende meg beskjeder via radio eller tv, er tilnærmet lik 0. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 13 minutter siden, Lillemus skrev: Jeg er åpen for mangt og mye jeg altså (selv om jeg ikke gir særlig uttrykk for det her inne), men jeg er ydmyk nok til å innse at jeg er så ubetydelig i den store sammenhengen at sannsynligheten for at en eller annen "gud" (kall det hva du vil) skulle ha spesielle planer for akkurat meg og dermed sende meg beskjeder via radio eller tv, er tilnærmet lik 0. Alle er mye verdt, du også Og alle får beskjeder bare man legger merke til det, alt er egentlig ett. Den samme energien, så alle er det samme. Kommer fra det samme og går tilbake til det samme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: Alle får beskjeder fra Gud/Universet, bare man legger merke til det. Hva med alle de andre som leser den samme avisartikkelen eller ser det samme tv-programmet, er det en melding til dem også? Hvis ikke, hvordan vet du at den bare er til deg? Anonymkode: a7309...a29 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med alle de andre som leser den samme avisartikkelen eller ser det samme tv-programmet, er det en melding til dem også? Hvis ikke, hvordan vet du at den bare er til deg? Anonymkode: a7309...a29 Hvis det gir dem noe er det en melding til dem ja... En merker når det treffer noe i meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Hvis det gir dem noe er det en melding til dem ja... En merker når det treffer noe i meg. Det er ikke meldinger fra gud av den grunn. Anonymkode: a7309...a29 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke meldinger fra gud av den grunn. Anonymkode: a7309...a29 Jo det tror jeg. Det kan være ting jeg leser her inne og som treffer meg, det kommer en beskjed fra Gud. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Jo det tror jeg. Det kan være ting jeg leser her inne og som treffer meg, det kommer en beskjed fra Gud. Jeg gir opp, det er totalt nyttesløst. http://forum.doktoronline.no/topic/412985-hvorfor-argumenterer-vi-mot-vrangforestillinger-på-dol/?do=findComment&comment=3714517 Anonymkode: a7309...a29 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.