Namis Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 Hei. Jeg har hatt trykkende hodepine i flere uker. Dt gjør vondt i panne , begge øyne og toppen av hode. Hva må jeg gjør ? Hva er det som plager meg slik ? 0 Siter
Trine Skrevet 17. august 2016 Skrevet 17. august 2016 15 minutter siden, Namis skrev: Hei. Jeg har hatt trykkende hodepine i flere uker. Dt gjør vondt i panne , begge øyne og toppen av hode. Hva må jeg gjør ? Hva er det som plager meg slik ? Kan vel være ganske mange årsaker til sånne plager. Sjekket synet i det siste? Er du stiv i nakken? Bihulebetennelse? 0 Siter
Namis Skrevet 17. august 2016 Forfatter Skrevet 17. august 2016 Ingen bihulebetennelse og bruker briller 0 Siter
Kalevaala Skrevet 20. august 2016 Skrevet 20. august 2016 Gå til legen. Det er mest sannsynlig bare spenningshodepine, men når det vedvarer så lenge uten bedring, er det viktig å få utelukket eventuelle andre årsaker. 0 Siter
Kjetil1234 Skrevet 21. august 2016 Skrevet 21. august 2016 Det kan være muskulært. Jeg finner ofte at kjeve og nakkemuskler, til og med øyemusklene kan trigge slik hodepine. Prøv å legge merke til om du kniper kjeven bakover eller sammen, om du ofte henger med hodet i en retning, eller tilter til siden; om nakken er for fremoverbøyd, om du stadig ser i en bestemt retning før hodepinen kommer. Dette kan være ledetråder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 Jeg hadde også veldig store problemer med hodepine. Viste seg å være at muskulaturen i kjeven var i spenning hele tiden for jeg holdt munnen så hardt igjen. Leste et kjærringråd på nett at det skulle hjelpe å bite lett på en blyant. Det simulerer liksom et smil. Det hjalp veldig. Husk å slapp av i kjeven Anonymkode: 0d6b9...952 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.