Gå til innhold

Mer blod enn avføring?

Anbefalte innlegg

Har hatt litt små blødninger blandet med selve avføringen en del ganger det siste halvåret. Jeg gikk til lege som sa at dette kunne være hemoroider (siden jeg er så ung, 22 år). Men igår når jeg tørket meg, var det plutselig "stappfult" med blod på papiret fra avføring. Det var mer blod enn avføring rundt hele papiret, nesten som når man har mensen.

Dette skjedde kun denne ene gangen, og har aldri opplevd dette før. Kan hemoroider gi "så" mye blod? Det var ikke særlig vondt egentlig.

Anonymkode: ab3d5...358

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413189-mer-blod-enn-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt litt små blødninger blandet med selve avføringen en del ganger det siste halvåret. Jeg gikk til lege som sa at dette kunne være hemoroider (siden jeg er så ung, 22 år). Men igår når jeg tørket meg, var det plutselig "stappfult" med blod på papiret fra avføring. Det var mer blod enn avføring rundt hele papiret, nesten som når man har mensen.

Dette skjedde kun denne ene gangen, og har aldri opplevd dette før. Kan hemoroider gi "så" mye blod? Det var ikke særlig vondt egentlig.

Ja hemorider kan gi så mye blod. 

Den ‎22‎.‎08‎.‎2016 at 3.14, AnonymBruker skrev:

be lege henvise deg videre da d kan være andre årsaker selv om du er ung. Og er det bare hemoroider og du blør så mye. Få de fjernet. Hilsen en som også var ung... Men så viste det seg å være alvorlig....

Anonymkode: 80b19...6b2

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

be lege henvise deg videre da d kan være andre årsaker selv om du er ung. Og er det bare hemoroider og du blør så mye. Få de fjernet. Hilsen en som også var ung... Men så viste det seg å være alvorlig....

Anonymkode: 80b19...6b2

Hve mener du? Kreft?

Den 22. august 2016 at 3.14, AnonymBruker skrev:

Hei , har opplevd det samme søndag og tirsdag , da kom det masse blod etter at jeg har kommet litt på do på søndag (det er pga indre hemoroider ) forstoppelse kan gi hemoroider, hvis man itillegg prøver å presse ut ( det gjorde jeg på tirsdag , dermed kom bare ren blod i dassholet den tirsdagen, sende melding til lege, etter som det var kun noen uker siden jeg hadde full helsesjekk, dermed sa han det er ikke farlig og det er kun indre hemoroider !!! Hvis du sliter med å komme på do , så prøv dulcolax 10 stilkepiller, deretter etter 20 min kommer alt ut og igjen kan du smøre med hemoroider- salve og eller stilkepiller , det hjelper !! 

Anonymkode: de94b...099

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...