AnonymBruker Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Er det noen her som har erfaring med fjerning av hemoroider ved bruk av strikk? Jeg har hatt hemoroidene mine i mange år, og de plager meg bare mer og mer. Kløe er en ting, men rengjøring etter toalettbesøk er noe annet. I tillegg har de i det siste "vokst/fylt seg" noe voldsomt, så nå er det ordentlige bær bak der. Jeg har registrert at det finnes operasjoner for sånn, men dette er ikke noe jeg velger dersom metoden med strikk fungerer. Spørsmålet er om stikk løser problemene mine når det har blitt relativt store? Noen som kjenner til dette? Anonymkode: 78a42...2a5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413233-fjerne-hemoroider-med-strikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har erfaring med fjerning av hemoroider ved bruk av strikk? Jeg har hatt hemoroidene mine i mange år, og de plager meg bare mer og mer. Kløe er en ting, men rengjøring etter toalettbesøk er noe annet. I tillegg har de i det siste "vokst/fylt seg" noe voldsomt, så nå er det ordentlige bær bak der. Jeg har registrert at det finnes operasjoner for sånn, men dette er ikke noe jeg velger dersom metoden med strikk fungerer. Spørsmålet er om stikk løser problemene mine når det har blitt relativt store? Noen som kjenner til dette? Anonymkode: 78a42...2a5 Uff, det hørtes ikke godt ut å fjerne dem med strikk, hva går det ut på? Ville heller gått til lege da...tatt operasjon. Min samboer sliter med det samme, hans blør noe voldsomt og. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413233-fjerne-hemoroider-med-strikk/#findComment-3717199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Den 24.8.2016 at 9.11, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har erfaring med fjerning av hemoroider ved bruk av strikk? Jeg har hatt hemoroidene mine i mange år, og de plager meg bare mer og mer. Kløe er en ting, men rengjøring etter toalettbesøk er noe annet. I tillegg har de i det siste "vokst/fylt seg" noe voldsomt, så nå er det ordentlige bær bak der. Jeg har registrert at det finnes operasjoner for sånn, men dette er ikke noe jeg velger dersom metoden med strikk fungerer. Spørsmålet er om stikk løser problemene mine når det har blitt relativt store? Noen som kjenner til dette? Anonymkode: 78a42...2a5 Jeg har akkurat samme problemet. Jeg tok strikk for halvannet - to år tilbake. Det var forferdelig vondt og du føler du må på do hele tiden. Men det gikk bort og de verste plagene varte kun det første døgnet. Operasjonen skal visst være vondere, men også ha større odds for at de ikke kommer tilbake. Mine er tilbake.. Men hvis du ikke vil ta operasjonen så hadde jeg anbefalt strikk. Anonymkode: eb1b7...28f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413233-fjerne-hemoroider-med-strikk/#findComment-3719589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.