Gå til innhold

Å sette diagnose.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er skummelt at de i psykiatrien kan sette diagnoser, hva om det ikke stemmer?

Har jo fått så mange, hva om jeg ikke har rett nå? 

Det har jo noe å si for medisineringen. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Syns det er skummelt at de i psykiatrien kan sette diagnoser, hva om det ikke stemmer?

Ok.

Anonymkode: d5251...7f1

Skrevet

Jeg har jo åndelige evner uten medisiner, det er så frustrerende å ikke klare det. Jeg VIL klare det, hvorfor må jeg bli så dårlig av det? Har så lyst å klare meg uten medisiner. 

Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Om de ikke setter noen diagnose så har man jo ihvertfall ikke noe å gå ut ifra når man bestemmer medisineringen. Skal man bare starte øverst i felleskatalogen og prøve en og en til man kanskje treffer?

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Om de ikke setter noen diagnose så har man jo ihvertfall ikke noe å gå ut ifra når man bestemmer medisineringen. Skal man bare starte øverst i felleskatalogen og prøve en og en til man kanskje treffer?

Men å medisinere folk med evner? Er jo angsten som plager meg. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men å medisinere folk med evner? Er jo angsten som plager meg. 

Det er jo "evnene" som gir deg angst.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Trine skrev:

Det er jo "evnene" som gir deg angst.

Ja det er det, men hvorfor ikke få hjelp til angsten? Lære å takle det?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det, men hvorfor ikke få hjelp til angsten? Lære å takle det?

Fordi "evnene" er sykdom. Angsten er en tilleggstilstand pga sykdommen. Det beste er jo å behandle sykdommen, ikke bare symptomene.

Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Fordi "evnene" er sykdom. Angsten er en tilleggstilstand pga sykdommen. Det beste er jo å behandle sykdommen, ikke bare symptomene.

Ok. Det er vel ikke vits å diskutere dette. Har hørt det så mange ganger før, er så lei av at det er en sykdom. 

Skrevet

Har så klare drømmer for tiden, tror de prøver å fortelle meg noe. Det er det å tolke dem. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har så klare drømmer for tiden, tror de prøver å fortelle meg noe. Det er det å tolke dem. 

Drømmer er det ikke noe å bry seg om, det er bare underbevistheten din som fordøyer tanker du har og ting som har skjedd. Jeg drømmer masse rart hele tiden, heldigvis er det ingen mening i dem. Hadde jeg trodd det hadde jeg blitt dritredd.

Skrevet

Drømmer er det ikke noe å bry seg om, det er bare underbevistheten din som fordøyer tanker du har og ting som har skjedd. Jeg drømmer masse rart hele tiden, heldigvis er det ingen mening i dem. Hadde jeg trodd det hadde jeg blitt dritredd.

Å. Jeg tror det er beskjeder fra underbevisstheten. Det trenger ikke bety det som er oppklart- 

Skrevet

Å. Jeg tror det er beskjeder fra underbevisstheten. Det trenger ikke bety det som er oppklart- 

Det tror du bare fordi du har så livlig fantasi og litt problemer med å skille det fra virkeligheten ;)

Skrevet

Det tror du bare fordi du har så livlig fantasi og litt problemer med å skille det fra virkeligheten ;)

Det som er opplagt skulle det stå! Stønn! Men ok da, fantasi har jeg alltid hatt. Men fantasi er jo virkelighet ;) 

Skrevet

Og jeg våknet med to merker på kroppen i dag, hva er det? Ligner på det jeg har på leggen :o

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg våknet med to merker på kroppen i dag, hva er det? Ligner på det jeg har på leggen :o

Hvordan merker? Blåmerker?

Skrevet
2 minutter siden, Trine skrev:

Hvordan merker? Blåmerker?

Det er akkurat som de har hatt et dren der, et stort et. Fikk jo et lite sånt merke av drenet etter foten knakk, det på leggen er ganske stort. Nå har jeg fått et lignende på brystkassen. 

Skrevet

Det er akkurat som de har hatt et dren der, et stort et. Fikk jo et lite sånt merke av drenet etter foten knakk, det på leggen er ganske stort. Nå har jeg fått et lignende på brystkassen. 

Det er ikke de små grå, hvis det er det du tror. 

Anonymkode: 00dd0...e98

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg har jo åndelige evner uten medisiner,

Nei, "åndelige evner" finnes ikke. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, "åndelige evner" finnes ikke. 

Neivel så de finnes ikke i det hele tatt nei. Da er det vel du som har vrangdoeestilling. Tenk bare på snåsamannen Joralf. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...