Gå til innhold

Mekling ved separasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, suggession skrev:

Hei,

Lurer på om det koster mye å gå til mekling hos en godkjent advokat? Hvordan er det med mekling hos familievernkontorer, koster det noe?

Hos familievernkontoret er det gratis. Kan man gå til slik mekling hos en advokat?

9 timer siden, Lillemus skrev:

Hos familievernkontoret er det gratis. Kan man gå til slik mekling hos en advokat?

Jeg ringte familievernkontor men de sa at de har for mye og ga meg et tlf nr som var til en eller annen advokatkontoret. Ser på statens sider at det finnes flere godkjente advokater som kan også mekle. Jeg prøver familievernkontor igjen. Takk for svaret Lillemus. Og en ting til hvor lenge siden var dere til mekling? lurer på om reglene har endret seg siden Høyre-FRP kom til makt

2 timer siden, suggession skrev:

Jeg ringte familievernkontor men de sa at de har for mye og ga meg et tlf nr som var til en eller annen advokatkontoret. Ser på statens sider at det finnes flere godkjente advokater som kan også mekle. Jeg prøver familievernkontor igjen. Takk for svaret Lillemus. Og en ting til hvor lenge siden var dere til mekling? lurer på om reglene har endret seg siden Høyre-FRP kom til makt

Det er gratis fremdeles, men ja, det er mange år siden vi hadde den ene obligatoriske timen vi var nødt til. Dama var helt snål og siden vi var venner og ville samarbeide godt om ungene så skjønte hun ikke hvorfor vi skulle skilles...

15 timer siden, suggession skrev:

Hei,

Lurer på om det koster mye å gå til mekling hos en godkjent advokat? Hvordan er det med mekling hos familievernkontorer, koster det noe?

Det er gratis med megling også hos de advokatene som er oppgitt som meglere.

Anonymkode: 70c95...f30

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...