AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hei! Jeg er 28 år og er gravid uke 8+3. De siste dagene når jeg har vært på do har jeg først blitt veldig bekymret, fordi det har vært farget utflod på papiret. Ved første øyekast ser det nesten brunt ut. Vi har dårlig lys på badet, så når jeg har sett på papiret i ordentlig lys så viser det seg at det er mørk gul farge på papiret, kanskje med en sjattering av brunt iblant. Jeg blir jo selvfølgelig bekymret for å miste, fordi dette er fjerde gangen jeg er gravid, uten at jeg har kommet med forbi 12 uker. Det som holder meg fra å gå fra mitt gode sinn er at jeg ikke har mistet symptomene mine (oppblåst, konstant følelse av å være uvel/fyllesyk og litt ømme pupper). Den gule utfloden lukter ikke og jeg har heller ikke kløe eller bemerkelsesverdige smerter (kun murringer i korsrygg og av og til nede i magen, men det er vel normalt). Jeg skal heldigvis til jordmor denne uka, men jeg synes det er vanskelig å vente, så ville sjekke om jeg fikk noe svar her. Er dette innenfor normalen eller er det grunn til bekymring Hilsen jente 28 Anonymkode: 95bfc...9be 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413453-gravid-og-m%C3%B8rk-gul-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Det er ganske vanlig med mer utflod hos gravide på grunn av hormonforandringene i svangerskapet. Brunlig utflod kan bety at det er litt blod, og det er heller ikke uvanlig med litt blødning fra livmorhalsen. Med din bakgrunn forstår jeg at du er engstelig, men symptomene virker ikke skremmende. Det er fint at du snart har time hos jordmor som kan avklare om alt er bra. Jeg ønsker deg lykke til videre i graviditeten. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413453-gravid-og-m%C3%B8rk-gul-utflod/#findComment-3719631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.