Gå til innhold

Sykmeldt fra jobb, hva med studie?

Anbefalte innlegg

Da har jeg vert sykemeldt noen uker pga psykisk sykdom, jeg skal til behandling om 2 måneder. Nå har jeg fått tilbud om plass på videreutdanning, den er samlingsbasert og studiested er i min by. Kan man delta på studiet og være sykmeldt fra jobb? Hvis ikke må jeg takke nei til studiet.

Anonymkode: a0fe2...57d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413457-sykmeldt-fra-jobb-hva-med-studie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg vert sykemeldt noen uker pga psykisk sykdom, jeg skal til behandling om 2 måneder. Nå har jeg fått tilbud om plass på videreutdanning, den er samlingsbasert og studiested er i min by. Kan man delta på studiet og være sykmeldt fra jobb? Hvis ikke må jeg takke nei til studiet.

Du kan studere, men du kan ikke avlegge eksamen?

Anonymkode: fde80...7f3

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan du. 

Det står på sykmeldingen din hva sykmeldingen gjelder for. Hvis du har flere jobber, kan du bli sykmeldt fra en av dem f.eks.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ring NAV og hør hva de sier.Det finne de som har mistet sykepenger i tilsvarende situasjon.

Anonymkode: 510ed...182

Studiet koster 30 000 pluss hotell, Ks betaler alt. Kanskje jeg er syk nå første samling og blir frisk til de neste tre samlingene og eksamen. Jeg har jo ingen planer om å være sykmeldt i 12 mnd. Skal på beina og opp igjen men da er det synd å allerede måtte miste studiet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...