Gå til innhold

Alle på AP er fjerne!

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Så fint at du korrigerer deg selv :) Ja alle har fine egenskaper om man bare velger å se etter det positive :)

Ja det er sant. Disse menneskene har jeg blitt glad i,og de er ærlige og greie kjekke folk :) . Fikk så dårlig samvittighet. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Virker for komplisert, tror ikke sønnene mine kan det heller. 

Hvis du har klart å lage deg en DOL bruker så klarer du også å lage deg en bruker på for eksempel polar

Skrevet

Jeg føler meg ikke sløv på AP. Det har jeg aldri følt trur jeg. Jo, når jeg sto på 1200mg Seroquel + 100mg×4 Truxal + 10mg Zyprexa. 

Nå står jeg på 600 i døgndose og fungerer fint.

Kjøp deg et simpelt aktivitetsbånd. Garmin er lett å få til. De billigste trenger ikke lades, de går på batteri. Da er de enda enklere å bruke. Ikke si du ikke får til...gjør som Pippi...det har jeg aldri prøvd, så det får jeg helt sikkert til...

Nicklusheletida
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant. Disse menneskene har jeg blitt glad i,og de er ærlige og greie kjekke folk :) . Fikk så dårlig samvittighet. 

Du tenkte « høyt ». Fort gjort :)

Skrevet
22 timer siden, stjernestøv skrev:

Åja virker komplisert...

Nå er jeg jo ekstremt løsningsorientert, men hvis jeg ikke får noe til så tenker jeg: Hvem kan hjelpe meg? Jeg benytter meg av min rett til kundebehandling i butikkene til det fulleste. De fleste vil hjelpe når man spør. De vil gi god service. Jeg spør og spør. Finner ingenting siden jeg mangler organiseringsevne og retningsans. Man kan ta med både bærbar pc og telefon, få de til å hjelpe med å laste ned programvare/app man trenger. 

Hvis jeg ikke orker å gå selv, er det ofte en eller annen som kan finne ut det man ikke forstår. Det kan plutselig være en på dagsenteret, eller en sønn som kan mer enn man tror. Sykepleieren. En nabo. Internett er full av info.

Skrevet
3 timer siden, Liten40 skrev:

Nå er jeg jo ekstremt løsningsorientert, men hvis jeg ikke får noe til så tenker jeg: Hvem kan hjelpe meg? Jeg benytter meg av min rett til kundebehandling i butikkene til det fulleste. De fleste vil hjelpe når man spør. De vil gi god service. Jeg spør og spør. Finner ingenting siden jeg mangler organiseringsevne og retningsans. Man kan ta med både bærbar pc og telefon, få de til å hjelpe med å laste ned programvare/app man trenger. 

Hvis jeg ikke orker å gå selv, er det ofte en eller annen som kan finne ut det man ikke forstår. Det kan plutselig være en på dagsenteret, eller en sønn som kan mer enn man tror. Sykepleieren. En nabo. Internett er full av info.

Bra! Og tro meg - det er null problemer for en rimelig oppegående guttunge på 20 år å fikse en konto til et sånt aktivitetsarmbånd. Og så vidt jeg har skjønt er begge sønnene til Stjernestøv det. Jeg tror nå hun klarer det selv også om hun bare vil legge til side "jeg klarer det ikke!"-mentaliteten og prøve!

Skrevet
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Bra! Og tro meg - det er null problemer for en rimelig oppegående guttunge på 20 år å fikse en konto til et sånt aktivitetsarmbånd. Og så vidt jeg har skjønt er begge sønnene til Stjernestøv det. Jeg tror nå hun klarer det selv også om hun bare vil legge til side "jeg klarer det ikke!"-mentaliteten og prøve!

Nei jeg er ikke teknisk innstilt! Jeg trykket bare liker på det de skrev, kommer ikke til å få meg dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...