Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

For å ha det sagt, eg er mann, ingen kjente sjukdommer og er 26 år

Har hatt eit problem i overkant av 1,5 år nå, og begynner å bli UTRULIG lei.
Det som skjer er at eg sliter veldig med å få varmen i kroppen. Kan stå timesvis i ein varm dusj, og kle på meg ullklær rett etterpå og fortsatt fryse. Problemet er verst i beina, men gjelder og i armene og deler av overkroppen. Liker å si at eg har fått permafrost.

Har aldri vert ein frostpinne, og har alltid likt kulden og kalde rom. spesielt har eg hatt behov for å ha det kaldt på soverommet mitt gjennom heile livet men nå fryser eg meg i seng kvar kveld, meir eller mindre hele året, sjølv med vinduet igjen. 

i tilegg har eg tidvis store problemer med ørhet / svimmelhet i hodet.

Har blitt sjekket for de mest utrulige ting, som f.eks

- MR har hodet
- MR av nakke
- Test av nerveledningshastighet i armer og bein
- Borelia
- Stoffskifte
- Hormonproblemer
- Så og sei alt det er mulig å ta blodprøver av
- Alle føflekker er sjekket
- Utredet på haukeland sjukehus for å sjekke for forstadiesymtomer for kreft (inkl testikkel)

Alt er har blitt sjekket for, og alle tester har vert fine. Eg har tydligvis ein prototype av ein sjukdom som ingen har hørt om.

Eg er desperat då dette ofte tar nattesøvn i fra meg, og ta tidvis livsgleden fra meg!!

Noken som har vert borti eller hørt om lignende???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413524-frostf%C3%B8lelse-og-%C3%B8rhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...