kjetilgr Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Hei For å ha det sagt, eg er mann, ingen kjente sjukdommer og er 26 år Har hatt eit problem i overkant av 1,5 år nå, og begynner å bli UTRULIG lei. Det som skjer er at eg sliter veldig med å få varmen i kroppen. Kan stå timesvis i ein varm dusj, og kle på meg ullklær rett etterpå og fortsatt fryse. Problemet er verst i beina, men gjelder og i armene og deler av overkroppen. Liker å si at eg har fått permafrost. Har aldri vert ein frostpinne, og har alltid likt kulden og kalde rom. spesielt har eg hatt behov for å ha det kaldt på soverommet mitt gjennom heile livet men nå fryser eg meg i seng kvar kveld, meir eller mindre hele året, sjølv med vinduet igjen. i tilegg har eg tidvis store problemer med ørhet / svimmelhet i hodet. Har blitt sjekket for de mest utrulige ting, som f.eks - MR har hodet - MR av nakke - Test av nerveledningshastighet i armer og bein - Borelia - Stoffskifte - Hormonproblemer - Så og sei alt det er mulig å ta blodprøver av - Alle føflekker er sjekket - Utredet på haukeland sjukehus for å sjekke for forstadiesymtomer for kreft (inkl testikkel) Alt er har blitt sjekket for, og alle tester har vert fine. Eg har tydligvis ein prototype av ein sjukdom som ingen har hørt om. Eg er desperat då dette ofte tar nattesøvn i fra meg, og ta tidvis livsgleden fra meg!! Noken som har vert borti eller hørt om lignende??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413524-frostf%C3%B8lelse-og-%C3%B8rhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetilgr Skrevet 10. september 2016 Forfatter Del Skrevet 10. september 2016 Kan legge til at eg faktisk ikkje ER kald, sjølv om det føles slik. Når eg fryser som mest og ber kjæresten min kjennne på meg, så seier ho at eg er varm..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413524-frostf%C3%B8lelse-og-%C3%B8rhet/#findComment-3720538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.