Gå til innhold

Fryktelige smerter nederst på venstre side av ryggen!

Anbefalte innlegg

Hei!
Har i ca. 1 uke hatt smerter nederst i magen spesielt når jeg tisser. Føles hele tiden som om blæra er full men får bare ut noen få dråper, det er da det kommer en stikkende følelse oppigjennom urinrøret og opp i magen.
det er fortsatt igjen 2 uker til jeg skal ha mens, men den kom 1 og enhalv uke etter jeg ble ferdig sist. Det er også blod i urinen til tider.
Smerten er nå fløtt seg bak til ryggen, nederst på venstre side og den smerten er der hele tiden. Får ikke ligget, gått eller pustet normalt uten at det er vondt.
Iløpe av denne uken har jeg vært kvalm, svimmel,  kastet opp og alt av energi fra kroppen er tappet grunnet dette.
Noen formening om hva det kan være, og hvordan jeg kan behandle det? Har ringt lege, men får beskjed om at det ikke er ledig time før om to uker.. hjelp meg!
Hilsen desperat jente 20!

Anonymkode: c8582...36d

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!
Har i ca. 1 uke hatt smerter nederst i magen spesielt når jeg tisser. Føles hele tiden som om blæra er full men får bare ut noen få dråper, det er da det kommer en stikkende følelse oppigjennom urinrøret og opp i magen.
det er fortsatt igjen 2 uker til jeg skal ha mens, men den kom 1 og enhalv uke etter jeg ble ferdig sist. Det er også blod i urinen til tider.
Smerten er nå fløtt seg bak til ryggen, nederst på venstre side og den smerten er der hele tiden. Får ikke ligget, gått eller pustet normalt uten at det er vondt.
Iløpe av denne uken har jeg vært kvalm, svimmel,  kastet opp og alt av energi fra kroppen er tappet grunnet dette.
Noen formening om hva det kan være, og hvordan jeg kan behandle det? Har ringt lege, men får beskjed om at det ikke er ledig time før om to uker.. hjelp meg!

Har spurt etter både vanlig time og hastetime, men tydlevis ingen som hadde anledning.. ringte også nærmeste sykehus, men fikk beskjed om å ta kontakt med fastlege.. så står liksom litt fast.

Fikk time den 28/09, som heller ikke er hos min fastlege men den enste ledige. De skulle ringe viss det ble en åpen time tidligere, men synes hele situasjonen er apsurd. 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke time før om to uker?? Dem har plikt til å ta i mot deg. Når du har slike symptomer. Håper det ordner seg for deg raskt.

Anonymkode: d68bd...141

Har spurt etter både vanlig time og hastetime, men tydlevis ingen som hadde anledning.. ringte også nærmeste sykehus, men fikk beskjed om å ta kontakt med fastlege.. så står liksom litt fast.

Fikk time den 28/09, som heller ikke er hos min fastlege men den enste ledige. De skulle ringe viss det ble en åpen time tidligere, men synes hele situasjonen er apsurd. 

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du forklart symptomene dine skikkelig? For det er soleklart at du ikke kan gå slik i to uker! Om verken lege eller sykehus vil se på deg så ta med deg en urinprøve og stikk på legevakta så snart den åpner! Som Dorthe så tenker jeg også på nyrebekkenbetenelse (altså en urinveisinfeksjon som har utviklet seg) og det skal behandles kjapt!

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke time før om to uker?? Dem har plikt til å ta i mot deg. Når du har slike symptomer. Håper det ordner seg for deg raskt.

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Reiste til legevakt uten time å krevde og få komme inn. Det var akutt nyrebekkenbetænnels på begge nyrer og en spontan abort. 

Guri malla!! Bra du fikk hjelp! Hadde kommet til å ringt legekontoret og takket dem for at jeg ikke kom inn. å sagt  hva de fant på legevakten. Bare for å gni det inn!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...