Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. dette er nok sikkert ganske dumt og spørre om, men jeg er ikke så erfaren på dette. 

jeg har fast partner og bruker derfor hormonspiral og har brukt det i ca.9 mnd. i starten slet jeg med småblødninger, men jeg har ikke slette med det på flere mnd. jeg har mensen hver mnd og den varer i ca. 5-7 dager. vanligvis blør jeg en del. denne gangen når jeg skulle ha mensen begynte det med at det bare var blod på papiret, dagen etter blødde jeg litt,men det var ikke så mye. morgenen etter blødde jeg ikke noe, men litt senere utover dagen blødde jeg litt både på papiret og i bindet,men det er lysere enn vanlig. noen andre som har opplevd dette? 

Anonymkode: b0a93...d37

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/413602-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...