AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 Skrevet 18. september 2016 Hei,er en mann på41 år som over lengre tid har slitt m hodepine(trykk mellom øynene) kløe i øyekrokene, er svært sliten i området mellom øynene.. Som følge av dette har eg fått problemer med å fungere i kvardagen,konsentrasjonsproblemer og blitt fæl til å glømme ting,er og blitt klønete,til tider dårlig koordinasjon...slite ofte med å ta beskjeder,rett og slett vanskelig å oppfatte ka folk seier til meg..dette har igjen ført til at eg isolerer meg heime,ikke kontakt m venner osv. Sjøltilliten er da også på et bunnivå..har vært hos lege men blir ikke trudd der får eg følelsen av,so veit da f..ka eg skal gjør...har prøvd allergimedisin i dei fleste varianter uten suksess,har hatt mye trøbbel m bihulebetennelse tidligere.. Ka skal eg gjør? Anonymkode: 0f846...565 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2016 Skrevet 18. september 2016 Jeg regner med at du har sjekket synet ditt? Gjerne hos en ordentlig øyenlege som har kompetanse på samsynsproblemer. 0 Siter
Kjetil1234 Skrevet 19. september 2016 Skrevet 19. september 2016 Høres ut som noe immunrelatert. Tegn på dårlig immunforsvar er blant annet dårlig magehelse, sure oppstøt, ofte syk, etc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 Skrevet 20. september 2016 Kan være migrene ? Anonymkode: 4c7f4...0ac 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.