Gå til innhold

redd og gravid

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg er gravid og har fått så mye utfold at jeg er bekymret. Har hatt en senabort (spontan)i uke 20 i juli og er nå 16 uker på vei.

Jeg har aldri vært plaget med utfold før. Ikke under sist svangerskap heller, kun de siste ukene før aborten.

Da kom det mye slim i dagene før aborten, dagen før kom en stor "klump" (så stor som tommelnegla) Jeg ringte lege for jeg trodde det var slimproppen. Fikk beskjed om at det ikke var noe fare, men dagen etter startet fødselen.

Nå har jeg mye gjennomsiktig, kanskje bittelitt gulaktig utflod. Lange, tykke tråder, eller klumper som kommer på dopapiret.

Har fått beskjed om at jeg har kort livmorhals.

Kan dette være farlig? Hva bør jeg gjøre?

Kan dette være tegn på at en abort er i anmars? Når må man bekymre seg for utfloden når man er gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41366-redd-og-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...