AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hei. For 1 år tilbake i tid slet jeg veldig mye med slim i avføringen, blod på papiret etter tørking. Jeg slet også med mye sure oppstøt.! Det vekslet også mellom diaré og normal avføring og forstoppelse. Men dette ga seg men har nå kommet tilbake. For 4 mnd siden veide jeg 133 og gikk ned til 127,5 tilsammen. Nå veide jeg meg 5 dager etter at vekta viste 127,5 og bare på så kort til har jeg rast ned til 125,2. De siste 6 ukene har jeg hadde mye sure oppstøt. Og dor 2 uker siden oppdaget jeg blod på papiret etter en hard bæsj. Dette skjer ofte når jeg er hard i magen. Men forige uke fikk jeg akutt mageknip å måtte løpe rett til toalettet og avføringen bare randt. Dette skjedde kanskje 3 ganger til sammen på 8 dager. Nå sitter jeg her. I går kveld stresset jeg mye å fikk akutt mageknip og alt kom flytende ( ingen blod ). I dag også, akkurat mageknip og alt bare renner. Jeg bled sittende en stund for å være sikker på at jeg hva ferdig. Det hva jeg ikke. De akutte mageknipet kom igjen og jeg måtte gjenta toalettbesøket en gang til. 'En nå hva det nesten bare vann ( ser IT til at det ikke er mer avføring å hente ). Jeg vil også legge til at jeg har hodepine dagen lang. Jeg føler meg ikke uvell ellers. Har ikke sovet på 3 døgn! Fikk også imovane fra legen nå, fungerer ikke! Jeg spiser som normalt, 'men litt mindre Pga slanker meg fordi medisinene jeg gikk på for depresjon fikk meg til å legge på meg 45 kg! Leser at dette er symptomer på kreft, gluten/sølliaki eventuelt irritert tarm! Jeg legger også til at jeg har en liten kul på en størrelse med en perle rett ved anus inngangen! Jeg er 23 år og er livredd for kreft. Bestemora mimikk kreft i magesekken for 1 år siden å den fikk hun fjernet. Hun hadde bare symptomer som diaré hele døgnet! Jeg er redd for å bli undersøkt med fingrer og koloskopi i våken tilstand Pga tidligere overgrep. Kan jeg da søke om narkos? jeg hr hvert hos lege for samtale og hun syntes ikke det høres ut som symptomer på kreft. Men disse plagene jeg har står under symptomer på krft i mage og tarm. Men selvfølgelig kan d være noe som ikke er farlig, håper jeg! Anonymkode: 46f20...188 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413700-kreft-gluten-eller-irritabel-tarm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg er ikke helsepersonell, men jeg vil gjette på at kulen ved anus er en utvendig hemmoroide og om du også har noen innvendige så kan blodet komme derfra om du er hard i magen. Om det er frist blod er det ganske sannsylig. Rennende avøring - kan du ha pådratt deg et magevirus? Be legen om å sjekke avføringen i første omgang for å se om det er et magevirus. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413700-kreft-gluten-eller-irritabel-tarm/#findComment-3722454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Behøver ikke være verre enn at du ikke tåler laktose. Høres ut som meg for noen år siden. Anonymkode: d04a1...eda 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413700-kreft-gluten-eller-irritabel-tarm/#findComment-3722699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.