Lovise71 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg fikk i mai i fjor plutselige og veldige smerter i foten, det ble etter besøk hos ortoped påvist mortons nevrom. Jeg fikk tilpasset såler som jeg bruker daglig. Til tross for det så opplever jeg smerter når jeg har løpt og gått mye. Da får jeg vondt etter bare å ha gått 100 meter samt at jeg kjenner det med en gang jeg setter beina i gulvet på morgenen. Etter nytt besøk hos ortoped denne uken så ble det til at jeg skal operere. Lurer nå litt på tiden etter operasjonen. Må jeg regne med å gå lenge før jeg kan trene igjen? Vil det gi en lang sykemelding? Jeg har lang reisevei til jobb, først ett stykke i bil før togreise og deretter ca 10 min gange til jobben som er en stillesittende jobb. Vil det være mye smerter etter inngrepet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413742-mortons-nevrom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.