Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym00

Hei. Jeg er en jente som har et spørsmål jeg håper du kan svare meg på. Jeg har fått no slags utslett på kjønnsorganene, eller rett ovenfor. Det vokser liksom litt utover, er vanskelig å forklare! Små nupper liksom. Aner ikke hva det er for noe, eller hvordan jeg skal få det til å gå bort. Når jeg barberer meg begynner det lett å blø. Ikke mye selvfølgelig, men litt. Det klør også veldig av og til. Håper du har hørt om noe lignende før, og kan hjelpe meg med råd om hvordan jeg kan få det til å gå bort. Tør ikke å ha sex før dette har gått bort. Føler meg liksom skitten.

Takker på forhånd!

Hilsen Anonym00

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41379-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du sier du barberer deg - en kombinasjon av ømfintlig hud og sløve barberblad kan fort vekk gi slike "nupper" som du beskriver. Dette fordi hårsekkene blir irriterte/ betente, og hovner opp. Kløe er også vanlig i den forbindelse. Så om "nuppene" sitter i regionen der du barberer deg, er det ikke sikkert det er noe mer komplisert enn dette. :-)

Forsøk å bruke et godt barberingsskum og en skarp høvel og se om det hjelper, evt. forsøk andre typer hårfjerningsmetoder.

Mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41379-kroppen-min/#findComment-155457
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...