AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hei Er 52 år 186 høy og veier 125 kilo Ble sykemeldt i Januar grunnet lunge betennelse, etter peneselin og kortison kur så var lungene bra. Men var trett og orket ingen ting. De fant da ut at jeg hadde kronisk bihule betennelse. Ble i juni operert for dette og sjekk etter 6 uker viser at det var en vellykket operasjon. Har hatt til sammen 7 peneselin kurer og tre kortison kurer. De fant også ut at jeg led av puste stopp når jeg sover og ligger nå med C-Pap utstyr om natten, var på sjekk etter 4 uker og da var puste stoppen nesten vekk. Fant ut for 3 uker siden at jeg manglet b12 og får nå sprøyte en gang i uken, har hatt 2 og skal ha 3 til. Skyller bihulene morgen og kveld med saltvanns oppløsning og tar kortison spray (nasonex) morgen og kveld. Men er fremdeles veldig trøtt og orker ikke mye, prøver og gå turer og gjøre fysiske ting men blir veldig trett og må sove etter aktivitet. Levde på vegansk kost hold i 40 dager for å se om det kunne hjelpe, men merket ikke mye forskjell. Spiser nå ca 70 prosent vegansk, spsier litt fisk og meieri produkter nå. Spiser sunt. Var 9 kilo tyngre etter operasjon p.g.a, at jeg måtte ta det helt med ro i 3 uker etter operasjon. Er det noen som vet hva som skal til for at jeg skal bli frisk ? Normalt er jeg en veldig aktiv person som reiser mye og nå orker jeg ingenting. Trenger gode råd så jeg kan få livet mitt tilbake ? Anonymkode: 2ddf6...795 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/413924-trett-orker-ikke-noe-fysisk-sover-mye-om-fysisk-aktiv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.