AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Er sammen med ei dame på femte året. Vi bor ikke i sammen, begge har barn, men eier hver vår bolig. Min kjæreste er den type menneske som hele tiden må ha noen prosjekter gående og dette opptar mye tid. Vel og bra det, men hun forventer at jeg skal stille opp og hjelpe henne til stadighet. Noe som jeg ofte også gjør. I løpet av disse årene har jeg gjort mye for henne, men hun viser liten takknemlighet tilbake. Det er som at hun forventer at jeg skal gjøre alt dette nærmest som en plikt. Hun hjelper aldri meg noe, ikke at jeg forventer noe heller. Dog forslår jeg ofte at vi kan gjøre andre ting sammen men dette blir også som regel avslått, vi har jo tross alt så mye som skal bli ferdig. Jeg jobber masse, og når jeg har fri har jeg lyst til å slappe av og gjøre hyggelige ting sammen. Ikke bare jobb på hennes eiendom. Hun skjønner ikke dette, vi krangler svært ofte om dette og det virker som hun ikke vil se min side av saken. Istedenfor slenger hun dritt om hvor lat jeg er, at jeg er gjerrig og det som blir gjort er dårlig utført. Slike kommentarer er ikke med på å øke lysten til å hjelpe henne mer. Jeg er klar over at man skal hjelpe sin kjære når det trengs, men hun setter i gang svære prosjekter som jeg ikke har noen bestemmelse over. Jeg merker at jeg mister listen til å hjelpe, jeg gleder meg til kvelder jeg kan komme hjem til meg selv og slappe av. Slippe mas om ting som skal gjøres. Dog har jeg ikke lyst til å miste henne, siden vi har det også bra sammen. Skulle bare ønske at hun kunne se at hun må moderere sine prosjekter, tilby seg å hjelpe meg litt og gjøre noen som jeg har lyst til. Finnes det håp? Anonymkode: d04d5...c0a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414036-kravstor-partner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Enten er det en som er i nøyaktig samme situasjon som deg, ellerså har du skrevet akkurat det samme en gang før. Om du ikke klarte forbedre situasjonen da så er det vel lite sannsynlig at du klarer det nå heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414036-kravstor-partner/#findComment-3725748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sammen med ei dame på femte året. Vi bor ikke i sammen, begge har barn, men eier hver vår bolig. Min kjæreste er den type menneske som hele tiden må ha noen prosjekter gående og dette opptar mye tid. Vel og bra det, men hun forventer at jeg skal stille opp og hjelpe henne til stadighet. Noe som jeg ofte også gjør. I løpet av disse årene har jeg gjort mye for henne, men hun viser liten takknemlighet tilbake. Det er som at hun forventer at jeg skal gjøre alt dette nærmest som en plikt. Hun hjelper aldri meg noe, ikke at jeg forventer noe heller. Dog forslår jeg ofte at vi kan gjøre andre ting sammen men dette blir også som regel avslått, vi har jo tross alt så mye som skal bli ferdig. Jeg jobber masse, og når jeg har fri har jeg lyst til å slappe av og gjøre hyggelige ting sammen. Ikke bare jobb på hennes eiendom. Hun skjønner ikke dette, vi krangler svært ofte om dette og det virker som hun ikke vil se min side av saken. Istedenfor slenger hun dritt om hvor lat jeg er, at jeg er gjerrig og det som blir gjort er dårlig utført. Slike kommentarer er ikke med på å øke lysten til å hjelpe henne mer. Jeg er klar over at man skal hjelpe sin kjære når det trengs, men hun setter i gang svære prosjekter som jeg ikke har noen bestemmelse over. Jeg merker at jeg mister listen til å hjelpe, jeg gleder meg til kvelder jeg kan komme hjem til meg selv og slappe av. Slippe mas om ting som skal gjøres. Dog har jeg ikke lyst til å miste henne, siden vi har det også bra sammen. Skulle bare ønske at hun kunne se at hun må moderere sine prosjekter, tilby seg å hjelpe meg litt og gjøre noen som jeg har lyst til. Finnes det håp? Anonymkode: d04d5...c0a Nei. Anonymkode: 896aa...a64 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414036-kravstor-partner/#findComment-3725752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Etter 5 år, neppe. Du kan sette ned foten å si at igangsettelse av prosjekter vil bety at hun må leie inn arbeidskraft og så stå for uttalelsen. Prisen å betale fot det kan selvfølgelig være at du mister henne. Du får tenke nøye igjennom om det å akseptere hennes ønsker er viktigere enn å leve ut dine egne, Anonymkode: 873a7...d78 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414036-kravstor-partner/#findComment-3725762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle bare ønske at hun kunne se at hun må moderere sine prosjekter, tilby seg å hjelpe meg litt og gjøre noen som jeg har lyst til. Finnes det håp? Anonymkode: d04d5...c0a Jeg sier som Trine - er dere to med en slik kvinnelig partner eller har du ikke klart å gjøre noe med situasjonen siden sist? Jeg hadde ikke giddet det der, men det er meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414036-kravstor-partner/#findComment-3725783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.