kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg har ofte press i hodet. Det er helt jævlig og vet ikke hva det kommer av annet enn kutt av abilify for noen år siden 0 Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Var det sånn at du nettopp hadde slutta på abilify? Eller har jeg lest feil? Seponering kan jo gi ganske kraftige reaksjoner.... 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, deepharmony skrev: Var det sånn at du nettopp hadde slutta på abilify? Eller har jeg lest feil? Seponering kan jo gi ganske kraftige reaksjoner.... Tar 10 mg 0 Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 4 minutter siden, kovakova skrev: Tar 10 mg Ok...men om medisinen gjør deg sånn så er jo det beste å prøve noe annet?? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 20 minutter siden, kovakova skrev: Det er helt jævlig og vet ikke hva det kommer av annet enn kutt av abilify for noen år siden Jeg får det hvis det skjer for mye rundt meg. 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 17 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg får det hvis det skjer for mye rundt meg. Ja, da også 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 23 minutter siden, deepharmony skrev: Ok...men om medisinen gjør deg sånn så er jo det beste å prøve noe annet?? Hva da? Medisinen gjør meg jo sånn allerede, er for sent nå, blir verre ved kutt, samt prøvd hele felleskatalogen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, kovakova skrev: Ja, da også Det er slitsomt iallefall. 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det er slitsomt iallefall. Det ødelegger livet 1 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, kovakova skrev: Det ødelegger livet Ja og jeg får det selv om jeg tar medisiner. Lurer på hva det er. 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja og jeg får det selv om jeg tar medisiner. Lurer på hva det er. Jeg lurer veldig på det 1 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Har presset i meg thai mat nå.. og greid å dusje.. selv pm jeg måtte bli stående under strålen i evigheter før jeg klarte såpe meg inn. Pusset tenner og brukt munnskyllevann. Skal prøve bare ha i meg NOKA shakes fremover nå og håper det går bedre. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 14 minutter siden, kovakova skrev: Hva da? Medisinen gjør meg jo sånn allerede, er for sent nå, blir verre ved kutt, samt prøvd hele felleskatalogen Det er ALDRI for sent. OG: Ting Tar Tid...man blir ikke frisk over natta. Jeg fikk BP for 4 år siden, og enda jeg har prøvd hele felleskatalogen så ser det ut til at jeg fremdeles sliter voldsomt. For tiden er jeg inne i en laaaaangvarig hypomani med perioder med mani. 14-15 uker nå...jeg bare venter på smellen...Dessuten, medisin gjør deg ikke frisk, de demper symptomene. Har gått ukentlig i terapi i 6 år. Nå er det hver 3 uke(ikke fordi jeg ikke trenger det, men av andre årsaker), samt fastlege hver uke og psykepleier hver uke. 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Er endelig klar for Noka dietten ikke mer overspising 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, deepharmony skrev: Det er ALDRI for sent. OG: Ting Tar Tid...man blir ikke frisk over natta. Jeg fikk BP for 4 år siden, og enda jeg har prøvd hele felleskatalogen så ser det ut til at jeg fremdeles sliter voldsomt. For tiden er jeg inne i en laaaaangvarig hypomani med perioder med mani. 14-15 uker nå...jeg bare venter på smellen...Dessuten, medisin gjør deg ikke frisk, de demper symptomene. Har gått ukentlig i terapi i 6 år. Nå er det hver 3 uke(ikke fordi jeg ikke trenger det, men av andre årsaker), samt fastlege hver uke og psykepleier hver uke. Abilify har allerede ødelagt hjernen min, det jeg mente..:/ 0 Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, kovakova skrev: Abilify har allerede ødelagt hjernen min, det jeg mente..:/ Hjernen? eller tankegangen? Har du fått tatt MR? Jeg spør sikkert dumt...sorry...og jeg vet at mange av disse medisinene har noen forferdelige bivirkninger 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 5 minutter siden, deepharmony skrev: Hjernen? eller tankegangen? Har du fått tatt MR? Jeg spør sikkert dumt...sorry...og jeg vet at mange av disse medisinene har noen forferdelige bivirkninger Tok masse MR og CT og sånn da jeg fikk diagnosen i 2003(?) men ikke etter at jeg ble sykere i 2011(?) tankegangen har ikke noe å gjøre med press i hodet , det er noe man for etter alvorlig psykose Endret 16. oktober 2016 av kovakova 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 Psykose eller abilify usikker 0 Siter
Gjest Skrevet 16. oktober 2016 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, kovakova skrev: Tok masse MR og CT og sånn da jeg fikk diagnosen i 2003(?) men ikke etter at jeg ble sykere i 2011(?) tankegangen har ikke noe å gjøre med press i hodet , det er noe man for etter alvorlig psykose ok. ja press i hodet har jeg også hatt..men det de sier til meg på avdeling er at jeg tenker for mye...selv om hodet mitt da kanskje er helt tomt.. Og jeg har jo ikke hatt diagnosen mer enn 4-5 år, men har nok vært syk lenger enn det. Men jeg er jo egentlig bare en "newbie" jeg da... Men press i hodet kan man jo få uten psykose også? Du kan jo be om en ny MR/CT? Men ut ifra første innlegget ditt, så virker du deprimert? 0 Siter
kovakova Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, deepharmony skrev: ok. ja press i hodet har jeg også hatt..men det de sier til meg på avdeling er at jeg tenker for mye...selv om hodet mitt da kanskje er helt tomt.. Og jeg har jo ikke hatt diagnosen mer enn 4-5 år, men har nok vært syk lenger enn det. Men jeg er jo egentlig bare en "newbie" jeg da... Men press i hodet kan man jo få uten psykose også? Du kan jo be om en ny MR/CT? Men ut ifra første innlegget ditt, så virker du deprimert? jeg kan be om det men de sier det er vanlig å ha sensitiv hjerne etter manier. er redd de finner en svulst... redd for demens, husker svært lite fra innleggelsene mine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.