AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hei. Litt flaut men jeg spør uansett. Jeg onanerte med en glassflaske Idag, altså den tynne siden? Der er deg en rød etikett som jeg glemte å ta av. Etter 5 til 10 min med onanering med flasken oppdaget jeg at utfloden eller den hvite saften si. Kommer ut hva svakt lyse rosa. Kommer det av etiketten eller er det blødninger fra livmora? Jeg ble ferdig med mensen på lørdag! Jeg testet etterpå med spytt å hvitt papir Og dra det opp og ned litt og da smittet ikke rødfargen på etiketten av. Derfor jeg beskymret meg! jeg fingrer så etterpå og da kom det ingenfing lyserosa. Kun første gang jeg stakk opp fingeren og ut igjen. Kan vel kanskje være rester fra avsmittingen! Vet ikke. men jeg forsøkte p fingre meg flere ganger for jeg ble drit redd for om det kunne være blødninger. Ingen tegn til lyse rosa. Fingeren hva helt som normal når jeg stakk den IT ( litt fuktig ) så dro jeg fingeren over et hvitt papir og da ble papiret svakt beige/brunt! Er dette blødninger? Jeg har slitt en del med akutt mageknip og diaré dem siste ukene! Har ingen smerter og heller ingen blødninger utenom mensen! Men jeg har det minste enn kan ha av spor av blod i urinen! Kan dette være livmorhalskreft eller kreft i det hele tatt? Bør jeg beskymre meg? Mvh jente 23 Anonymkode: 038ff...765 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414288-lyserosa-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Litt flaut men jeg spør uansett. Jeg onanerte med en glassflaske Idag, altså den tynne siden? Der er deg en rød etikett som jeg glemte å ta av. Etter 5 til 10 min med onanering med flasken oppdaget jeg at utfloden eller den hvite saften si. Kommer ut hva svakt lyse rosa. Kommer det av etiketten eller er det blødninger fra livmora? Jeg ble ferdig med mensen på lørdag! Jeg testet etterpå med spytt å hvitt papir Og dra det opp og ned litt og da smittet ikke rødfargen på etiketten av. Derfor jeg beskymret meg! jeg fingrer så etterpå og da kom det ingenfing lyserosa. Kun første gang jeg stakk opp fingeren og ut igjen. Kan vel kanskje være rester fra avsmittingen! Vet ikke. men jeg forsøkte p fingre meg flere ganger for jeg ble drit redd for om det kunne være blødninger. Ingen tegn til lyse rosa. Fingeren hva helt som normal når jeg stakk den IT ( litt fuktig ) så dro jeg fingeren over et hvitt papir og da ble papiret svakt beige/brunt! Er dette blødninger? Jeg har slitt en del med akutt mageknip og diaré dem siste ukene! Har ingen smerter og heller ingen blødninger utenom mensen! Men jeg har det minste enn kan ha av spor av blod i urinen! Kan dette være livmorhalskreft eller kreft i det hele tatt? Bør jeg beskymre meg? Mvh jente 23 Anonymkode: 038ff...765 Har foresten også fått påvist lavt jern i kroppen! Har også sure oppstår og hodeverk Anonymkode: 038ff...765 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414288-lyserosa-utflod/#findComment-3728686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Jeg kan ikke svare på hvorfra blødningen/rosa utflod stammer, men mon ikke det nå har gitt seg? Hvis det fortsetter med samme symptomene, så få legen til å se på det. Du behøver ikke å forklare det med flasken, men bruke en hvit løgn og si at det oppsto etter samleie. Har det stoppet opp, er det ikke grunn til videre undersøkelse. Vennlig hilsen Mette PS de andre ting du nevner har ikke sammenheng med det du har sett 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414288-lyserosa-utflod/#findComment-3729069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.