1mali2 Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Hei Jeg er ei jente på 29 år som har begynt å slite med ekstrem nattesvette det siste året. Når jeg sier ekstremt så mener jeg at jeg må skifte sengtøy hver dag. Jeg har også en ekstra dyne og 3 puter jeg bytter ut i løpet av natten når jeg har snudd den jeg har så mange ganger at den ikke rekker å tørke på andre siden mellom hver gang jeg våkner. Men jeg er på ingen måte varm. Noen ganger kan jeg til og med være iskald og fryse. På dagen er jeg veldig kald og fryser. Ikke uten på huden men jeg er kald innvendig (vanskelig å forklare). Ellers er jeg ganske frisk og rask. Jeg har gått ned over 60kg på 3 år. Jeg har ikke aktivt slanket meg annet enn at jeg gjorde noe små endringer i kosthold helt i starten men spiser akkurat det samme nå som da. Kiloene raset av etter jeg fjernet galleblæren. Jeg blir ofte kvalm når jeg spiser. Jeg har fått en del hårvekst i ansiktet men har vært og sjekket østrogen og prøvd Diane. østrogen ok og diane til ingen hjelp. Har alltid slitt med blodtrykks fall og besvimelse samt hjertebank.Nå i senere tid har jeg også hatt episoder med flimmersyn,vondt i hodet og prikking ut i venstre arm.Legevakta mener det er migrene anfall. Aldri hatt migrene i hele mitt liv! Jeg vet min biologiske far har mye hjerteproblemer og peacmaker. Jeg er nå litt tvunget av m,in mor til å dra til legen for å få sjekket ut dette men legen min er en komplett idiot så jeg må rett og slett vite hva jeg skal tvinge legen min til å sjekke?? På forhånd takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/414364-nattesvette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.